czwartek, 1 września 2016

Podsumowanie miesiąca SIERPIEŃ 2016




     Kochani, kiedy minęły wakacje? Najpiękniejsze i najgorętsze miesiące w roku? Doprawdy nie wiem! Z każdym kolejnym miesiącem mam wrażenie, że czas płynie coraz szybciej!

     Jak Wam minęły wakacje? Mi sierpień udało się spędzić w Polsce :) Nie mniej jednak postanowione, w połowie września lecę do Irlandii i tam przynajmniej jakiś czas będę mieszkać. Bloga postanowiłam... prowadzić oczywiście dalej. Mam nadzieję, że nie ucierpią zbytnio na tym współprace, ale nie to jest najważniejsze. Czytać będę w takiej samej ilości (mam nadzieję), a w związku z tym zawsze będę mieć o czym pisać. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną? ;)

     W sierpniu nawiązałam kolejne współprace. Każda kolejna jest dla mnie ogromnym sukcesem i wielkim efektem WOW! Zostałam również ambasadorką kolejnej książki: Uratuj mnie autorstwa Anny Bellon (recenzja wkrótce). Znów się będzie działo!

     Co udało mi się przeczytać?

  1. "Kalejdoskop wspomnień" - Gaja Kołodziej, str 280
  2. "Na karuzeli" - Teresa Monika Rudzka, str 256
  3. "Śmiertelnie prosta gra" - Konrad Gonera, str 186
  4. "Domino" - Michał Piedziewicz, str 368
  5. "Zabawy z bronią" - Faye Kellerman, str 432
  6. "Real" - Katy Evans, str 401
  7. "Jedyny pirat na imprezie" - Lindsey Stirling, 296
  8. "To nie jest dieta" - Anna Gruszczyńska, str 240
  9. "Tajemniczy ogród" - F. H. Burnett, str 320
  10. "52 kolory życia" tom I - Magdalena Kozioł, str 96
  11. "Balerina. Życie w tańcu" - Misty Copeland, str 288
  12. "Uwikłani. Na zawsze" - Laurelin Paige, str 464
  13. "Krzyś i gang pelargonii" - Agnieszka Stelmaszyk, str 48
  14. "Pan Wilk i tajemnice tajemnic" - Jarosław Wilk, str 304
  15. "Dziewczynka, która szukała bajki o sobie" - Hanna Milewska, str 32
  16. "Chłopiec, który szukał bajki o sobie" - Hanna Milewska, str 32
  17. "Lardżelka" - Wanda Szymanowska, str 126
  18. "Andzia i duch pana Baryłki" - Agnieszka Stelmaszyk, str 48
  19. "Lato leśnych ludzi" - Maria Rodziewiczówna, str 256
  20. "Kochanica przemytnika" - Stephanie Laurens, str 496

Sierpień okazał się istnym szaleństwem. Gdybym wzięła jeszcze pod uwagę przeczytane książeczki dla Leny, które mi co chwilę podsuwa pod nos, nie wiem, czy zmieściłabym się w setce, ale czego nie robi się dla dzieci. Raz już nawet stwierdziłam, że moja dziesięciomiesięczna córeczka uzależniła się od swoich (i moich!) książek ;)
Zdecydowanie najlepszą, bijącą na głowy książką, którą przeczytałam w tym miesiącu był drugi tom wilczej trylogii. Z wielką niecierpliwością czekam na tom trzeci i na moje własne egzemplarze! Właściwie jak tak teraz patrzę, to miałam spore szczęście do wybranych tytułów. Każda książka była przynajmniej dobra.


Troszkę statystyk:

Liczba przeczytanych książek w sierpniu: 20, od początku roku 82
Liczba przeczytanych stron w sierpniu: 4969
Liczba obserwatorów: 151 (+10)
Liczba obserwatorów google+: 86 (+7)
Ilość recenzji: 20
Ilość opublikowanych postów: 22
Łączna liczba wyświetleń: 30002!!! 



     Dziękuję! Bardzo dziękuję za to, że jesteście, że czytacie i komentujecie. Jesteście wspaniali i gdyby nie Wy, już pewnie by mnie tutaj nie było. A jak Wam minął sierpień? Jesteście zadowoleni z tego miesiąca? :)

13 komentarzy:

  1. Nie wiem, jak udało Ci się przeczytać aż 20 książek, ale szczerze gratuluję! :) Oczywiście będę zaglądać do Ciebie regularnie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem liczby książek, które udało Ci się przeczytać :) U mnie sierpień był miesiącem, w którym miałam więcej czasu niż zazwyczaj a i tak przeczytałam ledwie kilka książek i obejrzałam jeden serial. Zdradź swój sekret ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Aż zazdroszczę wyniku. :) Mój Jaśko teraz jest tak absorbujący, że przeczytała mniej niż chciałam, ale i tak nie jest najgorzej. Widzę, że dogadałby się z Twoją córą, bo kiedy tylko ujrzy jakąś książkę, to szaleje... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że był to udany czytelnizo miesiąć, u mnie było słabiej, ale nie tragicznie :) Najważniejsze, że czytamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! :-) i życzę powodzenia w Irlandii ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Kochana. Z każdym miesiącem pniesz się coraz wyżej w górę. Twoja pasja jest kluczem do osiągnięcia naprawdę wielkiego sukcesu.
    Czytałaś może "Sekret - potęga młodości"?
    Uwielbiam Irlandię, zawsze chciałam tam mieszkać. Zazdroszczę. :)
    Może i mi się kiedyś uda.

    Pozdrawiam
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 20 książek?! :O Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrzę na tą ogromną listę i jestem w szoku ;P Aż nie wiem co napisać. Gratuluję przeogromnie! I cudownie, że córeczka uwielbia książki, tak jak mama :D
    Powodzenia we wrześniu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ile książek przeczytałaś. Jestem pod wielki wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż 20 książek? Jestem pod wrażeniem :) i od dziś koniec z wieczornymi pogaduchami :) Wieczorem czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję wyników! Ja książeczek czytanych córce też nie zliczę, ale czasem czyta sama to mam lżej hihi Ważne że dzieci dziedziczą po nas miłość do książek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny wynik. Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...