wtorek, 31 maja 2016

Podsumowanie miesiąca [MAJ 2016]



     Koniec maja? Kto by pomyślał! Nie wiem jak Wam, ale mi ten miesiąc minął szalenie szybko! Zdecydowanie za szybko. Coraz więcej się dzieje, to pewnie dlatego.



     Akcja Lepszy Bloger Książkowy stworzona przez jusssi.pl niestety dobiega końca. Co mi dała ta akcja? Oj wiele! Po pierwsze wygląd bloga. Wielu z Was zapewne pamięta moje czarne tło, kolory czcionek jakby spadające z choinki i choć piękny, to nie mój baner. Teraz wszystko jest moje. Jest przejrzyste, przyjemne i spójne. Justynko jeszcze raz dziękuję! Dzięki akcji LBK i zaangażowaniu dziewczyn, poprawiłam swoje recenzje. Na pewno nie są idealne, wiem, że będę ćwiczyć dalsze pisanie, ale dziewczyny wskazały mi błędy jakie popełniam, dzięki czemu wiem nad czym powinnam pracować. Co mi jeszcze dał LBK? Poznałam fantastyczne dziewczyny, z którymi mam nadzieję, że kontakt się nie urwie po zakończeniu akcji ;)
Wszystkim Wam serdecznie dziękuję!



     Ostatnio spotkał mnie wspaniały zaszczyt. Zapewne wszyscy dobrze znacie Miłkę z bloga Mozaika Literacka. Odwiedzam ją od samego początku życia w blogosferze i bardzo przypadły mi do gustu, tworzone przez nią Biuletynki. Miłka robi w niej niezwykle porządne zestawienia minionych wydarzeń literackich, wydarzeń w nadchodzącym miesiącu (pragnę zaznaczyć, że nie trzyma się tylko Warszawy, a wyszukuje atrakcje na terenie całej Polski!) i zapowiedzi książek. Dodatkowo krótko przedstawia jakiegoś bloga, który z jakiegoś względu sobie upodobała. Jest mi niezmiernie miło, z powodu wyszczególnienia tym razem mojego bloga! Kochana, pięknie dziękuję! 



     W maju udało mi się nawiązać kolejne współprace, które bardzo mnie cieszą. Co prawda nazbierał mi się przez to spory stosik, ale nadrobię! Udało mi się również przeprowadzić dwa konkursy, dzięki uprzejmości Wydawnictwa Novae Res. 
Tak się złożyło, że kilka dni temu licznik przekroczył 10000 wyświetleń! Bardzo, bardzo Wam dziękuję! Jedna z Czytelniczek podesłała mi zdjęcie tej pięknej liczby, za co niedługo powędruje do niej drobna niespodzianka :)



Co udało mi się przeczytać w maju? 

  1. "Uwikłani. Obsesja" - Laurelin Paige, str 376
  2. "Szukając tego" - Kinga Tatkowska, str. 290
  3. "Kiedy księżyc jest nisko" - Nadia Hashimi, str 392
  4. "Cicha wiara w anioły" - R.J. Ellory, str. 400
  5. "Nieukarani" - Kamila Denis, str. 348
  6. "Klasyczne opowieści. Tajemniczy ogród" - Sasha Morton, str. 48
  7. "Anioł na ramieniu" - Anna Daszuta, str. 270
  8. "Emma i ja" - Elisabeth Flock, str. 384
  9. "Oblubienice wojny" - Helen Bryan, str. 408
  10. "Córki niczyje" - Wilkie Collins, str. 768
  11. "Ezotero. Córka wiatru" - Agnieszczka Tamczyszyn, str. 247

     To był zdecydowanie miesiąc dobrych książek. Każda z nich miała w sobie coś innego, czym bardzo mnie do siebie przyciągnęła. Praktycznie na żadnej się nie zawiodłam. Najlepszą z nich, okazała się być książka Oblubienice wojny, którą już 2 czerwca będziecie mieć okazję u mnie wygrać! Najsłabiej wypadła książka Pani Agnieszki - Ezotero. Córka wiatru. Nie mniej jednak, na półce czeka już drugi tom, który z przyjemnością przeczytam.


Troszkę statystyk. 

Liczba przeczytanych książek w maju: 11, od początku roku 33
Liczba przeczytanych stron w maju: 3931
Liczba obserwatorów: 83 (+30!)
Liczba obserwatorów google+: 57 (+12)
Ilość recenzji: 11
Ilość opublikowanych postów: 19
Łączna liczba wyświetleń: 10660 (w ostatnim miesiącu było 5805!)



      Nie sądziłam, że maj okaże się jeszcze lepszy niż kwiecień. A jednak udało się! To wszystko dzięki Wam drodzy Czytelnicy, za co najmocniej Wam dziękuję!
A jak Wam minął ten szalenie szybki miesiąc? :)

32 komentarze:

  1. Ale CI statystyki podrosły! Świetnie! :) Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem w szoku i jeszcze nie wierzę! Dziękuję :)

      Usuń
  2. Nic tylko pogratulować! :) I przyznam,że trochę Ci zazdroszczę ilości książek przeczytanych w tym miesiącu. Ale spokojnie taka zazdrość zawsze mnie motywuje. :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie ma co zazdrościć. Złapałam więcej wolnych chwili, kiedy mała spała w wózeczku ;) Ale robi się coraz większa, więc i mniej śpi, czyli czasu coraz mniej! ;)
      Trzymam kciuki za Ciebie ;)

      Usuń
  3. Gratuluję Ci tych mniejszych i tych większych sukcesów :) Oby tak dalej!
    11 książek to naprawdę świetny wynik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kiedy udało mi się je przeczytać. Sama jestem w szoku ;) Dziękuję:)

      Usuń
  4. Coś mi te miesiące za szybko uciekają. Gratuluję wyników, oby tak dalej i tylko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj żebyś wiedziała, uciekają jak szalone! ;) Dziękuję :)

      Usuń
  5. Wspaniałe wyniki :) Z pewnością porady i wskazówki innych osób sporo Ci dały, jednak myślę, że najwięcej uczymy się zwyczajnie ćwicząc i poświęcając czas :) Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dużo dały ;) To prawda, trening czyni mistrza, choć do takiego miana jeszcze mi daleko ;) Bardzo dziękuję! :)

      Usuń
  6. Gratuluję wyniku :) Oby kolejny miesiąc był również pełny książek - powodzenia w czerwcu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj więcej to już chyba być nie może! ;) Dziękuję :)

      Usuń
  7. Gratulacje! Oby tak dalej i oby blogowanie sprawiało Ci jak najwięcej radości!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo Ci gratuluję Daria i trzymam mocno kciuki za dalszy rozwój! Pamiętaj kibicuję Ci z całego serca i chociaż tak mało mnie u Ciebie w komentarzach, to jednak śledzę, podziwiam i cieszę się z kolejnych Twoich sukcesów! Tak trzymaj! Buziaki! :)
    PS. Widziałam, że Miłka Cię wyróżniła, super! Biuletynka to świetne zestawienia i pełen profesjonalizm! W ogóle Miłka każdym wpisem udowadnia, że jej praca jest bardzo rzetelna i nic nie dzieje się u nie przypadkowo! Fajnie, że są takie miejsca w blogsferze :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo dziękuję Ci za te słowa! Wiele dla mnie znaczą :) Jednak kochana, wiem, że jesteś ze mną. Czuję to i widzę, ponieważ jesteś moją stałą obserwatorką na FB, za co też dziękuję!
      A praca Miłki to prawda, pełen profesjonalizm! ;)
      Buziaki!

      Usuń
  9. Gratuluję świetnych statystyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana świetny wynik ;) Gratuluję ;) Akcja lepszy bloger książkowy to strzał w dziesiątkę ;) Brałam udział w pierwszej edycji, co oczywiście milutko wspominam ;)

    Oby tak dalej ;)

    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Słońce! To prawda, akcja LBA jest rewelacyjna. Polecam każdemu, a szczególnie świeżakom ;)

      Usuń
  11. Gratuluje oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem udany miesiąc za Tobą jak widzę. Oby czerwiec był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne wyniki! A będzie tylko lepiej! :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Za wszystko, w tym za wielką motywację! ;)

      Usuń
  14. Ale ten czas leci, gratuluję ogromnie wyniku i życzę Ci udanego, zaczytanego czerwca! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Baaardzo szczęśliwy ten maj był dla Ciebie! Oby tak dalej!
    Ja książki dla dzieci recenzuje na granice.pl, ale niektóre recenzje publikuję na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wynik. Gratuluję. Tak się składa, że z Twojej listy przeczytanych powieści miałam okazję zapoznać się aż z czterema! :)

    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wynik :) Gratuluję przejścia akcji - pamiętam początek, ale szczerze Ci powiem, że wszystko jest do przejścia, jeśli treść jest w porządku :)
    Gratuluję też takich rewolucji w statystykach, brawo i tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...