piątek, 1 kwietnia 2016

Marzec - podsumowanie. Mój pierwszy pełny miesiąc!




MARZEC 2016

Ten post miał wyglądać troszkę inaczej. Oprócz tego co udało mi się przeczytać i jak przedstawia się sytuacja bloga po pierwszym pełnym miesiącu, chciałam się z Wami podzielić również książkami jakie udało mi się zdobyć przez pierwszy kwartał roku. Miałam tak zrobić do momentu, aż zaczęłam zbierać w jedno miejsce właśnie te książki. Pokażę Wam je w osobnym poście ;)


Podsumowując miniony miesiąc z dumą mogę pochwalić się swoimi osiągnięciami! 
Przeczytałam przez ten czas 8 książek:
1) "Ósmy kolor tęczy" - Martyna Senator (recenzja)
2) "Zaryzykuję dla ciebie" - N. Coori (recenzja)
3) "Love ...a bez niej tylko mrok" - Nadia Szagdaj (recenzja)
4) "W krainie kolibrów" - Sofia Caspari (recenzja)
5) "Wszystkie kształty uczuć" - Edyta Świętek (recenzja)
6) "The Witch Hunter Łowczyni" - Virginia Boecker (recenzja)
7) "Uwikłani pokusa" - Laurelin Paige (recenzja)
8) "Ciężarówką przez 9 miesięcy. Poradnik po ciąży i okolicach" - Kaz Cooke (recenzja) - poradnik był oczywiście czytany w trakcie ciąży z tygodnia na tydzień, jednak w tym miesiącu całkowicie zakończyłam jego czytanie ;)

Spośród przeczytanych książek w marcu zdecydowanie najbardziej w pamięć zapadły mi 3 z nich, które naprawdę gorąco polecam - "Ósmy kolor tęczy", "Love" oraz "Wszystkie kształty uczuć".


Blog jest bardzo świeży, jednak już udało nawiązać się pewne współprace! Pierwsza z nich jak na razie jednorazowa, ale od czegoś zacząć trzeba! Jako pierwsze zaufało mi wydawnictwo Jaguar, przekazując zdobytą w konkursie dla blogerów książkę "Łowczyni".
Otrzymałam również propozycję zrecenzowania łącznie trzech książek prosto od samych autorek! (jakie to książki, dowiecie się w poście przedstawiającym moje zdobycze). Prawdopodobnie uda mi się nawiązać dłuższą współpracę z jednym z wydawnictw. Nie chcę jednak zapeszać, dlatego jeszcze nie zdradzę, które to wydawnictwo;)
Może dla niektórych moje osiągnięcia nie robią jeszcze wrażenia, jednak ja jestem z tego bardzo zadowolona, a to jest najważniejsze!


Miesiąc marzec uważam za udany! Czasu mam naprawdę mało biorąc pod uwagę fakt, że na chwilę obecną sama zajmuję się córeczką, a udało się przeczytać 8 książek i dodać 12 postów!

Podsumowując:
Ilość przeczytanych książek: 8
Ilość przeczytanych stron: 3183
Ilość wyświetleń: 2190
Obserwujący: 63 osoby :)


Kochani, bardzo dziękuję Wam za to, że jesteście. Dzięki Waszym komentarzom i miłym słowom wiem, że nie mogę się poddać i powinnam w dalszym ciągu prowadzić bloga. Wasze słowa dają mi ogromną motywację, popychają do przodu i nie pozwalają się poddać. Dzięki Waszym blogom poznaję masę nowych i niezwykle ciekawych książek za co jestem niezmiernie wdzięczna i tym postem pragnę Wam za to podziękować:)
Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. I pamiętajcie proszę, nowe osoby zawsze chętnie odwiedzam, bez względu na to czy zostawiacie linki czy też nie ;)

Gorąco Wszystkich pozdrawiam i życzę każdemu, aby kwiecień okazał się dla każdego równie piękny jak marzec w moim odczuciu ;)


Pozdrawiam,
Daria

47 komentarzy:

  1. Miałyśmy podobny wynik, gratuluję! :) Przyznaję, że większość z pozycji, które czytałaś, sama mam w planach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Ja z kolei w planach mam sporo książek z Twojego polecenia;) Tylko czasu tak mało ;)

      Usuń
  2. Widzisz, jak pięknie zleciał Ci ten miesiąc :) Jestem z Ciebie dumna. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba najpiękniejsze co mogłam od Ciebie usłyszeć! Dziękuję kochana:)

      Usuń
  3. Gratuluję i życzę powodzenia w nowym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i również życzę powodzenia! ;)

      Usuń
  4. Gratulacje! Bardzo się cieszę, że tak super Ci idzie! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyniku i nawiązania współprac;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyniki masz bardzo dobre. Gratuluje współprac i egzemplarzy od autorów (ja rzadko godzę się na pisanie recenzji na prośbę autorów). Nie staram się także o współprace z wydawnictwami - na dłuższą metę jest to męczące (wiem coś o tym )
    U mnie podsumowanie wieczorem - jeszcze nie zrobiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw sprawdzam czy dana książka może mnie zainteresować. Jeżeli tak, czemu nie;) Autorzy zdają sobie mam nadzieję sprawę, że piszę szczerze i jeżeli coś nie przypadnie mi do gustu to o tym napiszę;)
      Na pewno wieczorem zajrzę do Ciebie! ;)

      Usuń
  7. Gratuluję wyniku ;) Zgadzam się, że "Wszystkie kształty uczuć" to piękna książka.
    Wiele z Twoich pozycji jest ciekawych ;)
    Życzę owocnego czytania ;)

    Pozdrawiam
    czytaninka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Grażynko :) Tobie również życzę owocnego czytania, bo z tego co widziałam czytasz z prędkością światła! ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Widzę, że bardzo Ci się podobało ;) Ja również jestem zadowolona ;)

      Usuń
  9. Jeżeli po miesiącu blogowania juz nawiązujesz współpracę, to szczerze gratuluję :) Oby blog dalej się rozwijał, a czytelników było coraz więcej. Świetny wynik książkowy, mnie ostatnio trudno przeskoczyć liczbę pięciu na dwa miesiące. W wakacje nadrobię :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję! Twoje słowa dają niezłą motywację! ;)

      Usuń
  10. Świetny wynik, książka "Ósmy kolor tęczy" wspaniała :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Justynko z Tobą! Wspaniała książka <3

      Usuń
  11. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i tego samego życzę Tobie :)

      Usuń
  12. Gratuluję wyników oraz nowych współprac. Moją pierwszą współpracę również podjęłam z Wydawnictwem Jaguar :) "Łowczyni" czeka w kolejce na przeczytanie, zaraz sprawdzę jakie wrażenia miałaś po lekturze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! Może Wydawnictwo Jaguar to dobry znak! ;)
      Dziękuję! ;)

      Usuń
  13. Osiem książek to świetny wynik - zazdroszczę ^-^
    Och, mam ogromną ochotę na "The Witch Hunter Łowczyni" :D
    Bądź tu teraz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;) Nie ma czego zazdrościć ;) Bywały lepsze miesiące, ale to zanim moja mała Perła się pojawiła na świecie ;)
      Z chęcią Cię odwiedzę! :)

      Usuń
  14. Czy ja wiem, czy nie robią wrażenia? Działasz od kilku tygodni i tylu znajomych oraz wpisów oraz współprace aż 4 (i to i z wydawnictwem, i z autorkami. No nie wiem. Moim zdaniem start masz świetny. :)
    Gratuluję efektów blogerskich i czytelniczych. I życzę, abyś pięła się wyżej wraz z kolejnymi miesiącami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za te słowa! Wiele dla mnie znaczą i dają dużą motywację! :) Będę się starać dalej, dziękuję! Tobie również życzę dalszych sukcesów :)

      Usuń
  15. gratuluję wyników. dużo zdrowia dla Ciebie i córeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wynik!^^ Gratuluję :D
    I życzę ci, aby kwiecień był jeszcze lepszy.
    Pozdrawiam ~ Bacha
    dostatniejstrony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! ;)
      Z chęcią do Ciebie zawitam;)

      Usuń
  17. Serdecznie gratuluję wyniku i nawiązania tylu nowych współprac :) Osobiście uwielbiam Wydawnictwo Jaguar, więc tym bardziej cieszę się twoim szczęściem. Niestety nie przeczytałam jeszcze wszystkich recenzji, jednak mam nadzieję nadrobić to w najbliższym czasie. Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Wydawnictwem Jaguar to była moja pierwsza przygoda i od razu bardzo udana;)Teraz chętniej będę sięgała po ich książki ;) Spokojnie, zapraszam do zapoznania się z recenzjami jak tylko bedziesz mieć czas ;)
      Dziękuję!
      Pozdrawiam cieplutko! :)

      Usuń
  18. Świetny wynik, oby do przodu Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuję! Blogerzy tacy jak Ty są dla nas świeżaków inspiracją! :)

      Usuń
  19. Gratuluję wyniku ;) oby tak dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę świetny wynik! Gratuluję i życzę duuuużo weny do pisania i czytania ;) Oraz wielu ciekawych pomysłów na posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. W tym roku założyłaś bloga i już masz oferty współpracy? Brawo Ty! Ja siedzę na tym padole 3 lub 4 rok... a może 2... nie pamiętam xD a współprac miałam tyle co kot napłakał i w dodatku nad każdą z nich mocno się zastanawiam, bo wiem jak to ze mną jest :) wolny strzelec taki :) gratuluję wyników podobnych do moich :0 jak już zdążyłaś przeczytać u mnie, ja też przeczytałam 8 książek co dla mnie jest jakimś fenomenem z kosmosu wziętym :D owocnych przeżyć książkowych w kwietniu Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak na taką "świeżynkę" w blogowym świecie, to masz niezłe osiągnięcia. Jestem ciekawa, które autorki Ci zaufały.
    Marzy mi się książka "Ósmy kolor tęczy"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie czytam jedną książkę autorki która mi zaufała i niebawem pojawi się recenzja. Jest to "Z pamiętnika samotnej wróżki" Ewy Zdunek;)
      "Ósmy kolor tęczy" szczerze polecam! ;)

      Usuń
  23. Gratuluję świetnych wyników i nawiązanych współprac :) Życzę zaczytanego kwietnia!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...