niedziela, 5 listopada 2017

"Coco. Kocham ten film" - Disney




Tytuł: Coco. Kocham ten film
Autor: Praca zbiorowa
Wydawnictwo: Egmont
Data wydania: październik 2017
Liczba stron: 64


     Chyba już nie muszę mówić, że naprawdę uwielbiam książeczki z serii Kocham ten film? Mamy ich na córeczki półeczce całkiem sporo i z wielkich uśmiechem witamy każdą kolejną. Tym sposobem zagościła u nas nowość od wydawnictwa Egmont Coco. Kocham ten film. Przyznaję, że byłam jej bardzo ciekawa, a kiedy dorwała ją córeczka...





     
     Coco. Kocham ten film to wspaniała książeczka z piękną historią i jeszcze piękniejszym wnętrzem. Żałuję, że nie zdążyłam jej pokazać Wam wcześniej, gdyż jest to idealna książeczka na czas Halloween, ale na szczęście opisana w niej historia ważna jest przez cały rok. Nie tylko od święta. Piękna historia z ważnym i mądrym przesłaniem, czyli książka dziecięca, jakie cenię najbardziej. Przepiękne ilustracje i fantastyczne wydanie, które po prostu uwielbiamy!

















     Polecam gorąco! Zarówno ja, jak i córeczka. Jestem pewna, że Wasze pociechy będą nią zachwycone!



KLIKNIJ I ZOBACZ ILE PIÓR PRZYZNAJĘ TEJ KSIĄŻCE










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...