czwartek, 7 kwietnia 2016

Podsumowanie kwartalnych zdobyczy - stosik 1

Obiecałam, że w osobnym poście podzielę się swoimi kwartalnymi zdobyczami, więc to robię. Przyznam się szczerze, że naprawdę nie zdawałam sobie sprawy z tego, że ten jeden mały stosik troszkę się rozrósł... Książki pochodzą z różnych miejsc, o czym jeszcze napiszę. Na wstępnie jednak powiem jedno: nie bójcie się brać udziału w konkursach! Naprawdę warto i uwierzcie, można czasami coś wygrać! ;)
Zapraszam na krótki pokaz.


Pierwszy i czwarty stosik sama sobie zafundowałam. Byłam pewna, że nie było tego tak dużo. Wszystko dlatego, że dziś przyszła ostatnia paczka, w której było 10 książek. Stosik drugi, to książki, które otrzymałam w prezencie i nie tylko, o czym również przeczytacie dalej. Stosik trzeci to książki, które udało mi się wygrać. Brakuje w nim jeszcze 4 książek, jednak nadal na nie czekam.


Stosik pierwszy i czwarty (moje zakupy)



Książki z tego zdjęcia to zakupy w Biedronce!

1. "Uwikłani pokusa" - Laurelin Paige (recenzja)
2. "Bezwstydna cnota" -Nora Roberts (jedna z moich ulubionych autorek)
3. "Lady M." - Ałbena Grabowska
4. "Odcienie czerwieni" - Marta Motyl (tą książkę sprawiłam sobie na Dzień Kobiet ;) )
5. "Garść pierników, szczypta Miłości" - Natalia Sońska
6. "Kilka godzin do szczęścia" - Roma J. Fiszer
7. "Niewidzialne" - Heather Graham (wiosenna kolekcja biedronkowa)



Pierwszą z tych książek udało mi się już przeczytać, a recenzja w odnośniku przy tytule. Wszystkich pozostałych jestem niezmiernie ciekawa, tylko czasu brak!




7. "Tylko Ty" - Gabriela Gargaś
8. :Zanim zrozumiem" - Małgorzata Mroczkowska
9. "Chcę cię usłyszeć" - Diane Chamberlain
10. "I że ci nie odpuszczę" - Joanna Szarańska
11. "To, co zostało" - Jodi Picoult (od dawna zabieram się za jej książki i niestety dalej mi to nie wyszło...)
12. "Zaczęło się w Paryżu" - Cathy Kelly




Tu mamy małą zagadkę. Ciekawe czy ktoś zgadnie!
Oto pytanie:
Na jaką książkę / autora zapolowała nasza Kicia??? Spróbujcie odgadnąć nie wracając do pierwszego zbiorowego zdjęcia, ani nie zjeżdżając niżej, gdzie będzie zdjęcie bez naszego futrzaka ;)
Zobaczymy czy komuś wpadła w oko ta książka już na pierwszym zdjęciu. Piszcie w komentarzach!





I rozwiązanie zagadki ;)


13. "Złoto głupców" - Philippa Gregory (kolejna moja ukochana autorka!)
14. "Książę mgły" - Carlos Ruiz Zafon (cóż, wygląda na to, że to ulubieniec Kici)
15. "W krainie wodospadów" - Sofia Caspari (trzeci tom sagi argentyńskiej)
16. "Gildia magów" - Trudi Canavan (tom 1)
17. "Nowicjuszka" - Trudi Canavan (tom 2)
18. "Wielki mistrz" - Trudi Canavan (tom 3)

Jedna z moich ulubionych serii:





Nicholas Sparks:

19. "Ostatnia piosenka" 
20. "Najdłuższa podróż"
21. "Jesienna miłość"
22. "Na zakręcie"
23. "I wciąż ją kocham"
24. "Noce w Rodanthe"
25. "Bezpieczna przystań"






Stosik drugi, czyli otrzymane... 

26. "Ten jedyny" - Emily Giffin (powitalny prezent od Książki Kobiecym Okiem + piękna zakładka)
27. "Twój głos w mojej głowie" - Emma Forrest (prezent urodzinowy od kuzynki)
28. "Pokalane poczęcia" - Natalia Rogińska (prezent urodzinowy od przyjaciółki)
29. "Wszystkie kształty uczuć" - Edyta Świętek (prezent na dzień kobiet - recenzja)
30. "Ósmy kolor tęczy" - Martyna Senator (prezent na dzień kobiet - recenzja)
31. "Zaryzykuję dla ciebie" - N. Coori (prezent na dzień kobiet - recenzja)
32. "Pozytywka" - Agnieszka Lis (prezent na dzień kobiet)
33. "Od urodzenia" - Elisa Albert (egzemplarz recenzencki przekazany od Asi z bloga Niebieska zakładka, którego serdecznie polecam - recenzja)
34. "Pokój" - Emma Donoghue (prezent urodzinowy od kuzynki)
35. "Czarownica" - Philippa Gregory (jedna z moich ulubionych autorek! Dzięki temu prezentowi od bardzo bliskiej znajomej kolekcja książek P. Gregory już prawie pełna!)






Te egzemplarze są dla mnie w pewien sposób szczególnie ważne. Pisałam Wam już, że udało mi się nawiązać pewne współprace.
O pierwszej z nich już Wam mówiłam - jako jedna z kilku blogerek wygrałam konkurs u Wydawnictwa Jaguar na książkę:
36. "The Witch Hunter. Łowczyni" - Virginia Boecker (recenzja)

Kolejne trzy pozycje pochodzą bezpośrednio od autorek książek, za co serdecznie dziękuję!

37. "Mniej więcej grzeczne rymy" - Hanna Milewska (wiersze dla dzieci w przedziale wiekowym 4-8 lat - recenzja wkrótce!)
38. "Z pamiętnika samotnej wróżki" - Ewa Zdunek (zbliżam się do końca książki i zdecydowanie nie przypuszczałabym jaką treść może ona zawierać - o tym już niebawem, a przy tym będzie niespodzianka!)
39. "Chilli" - Pola Rewako (na tą książkę mam wrażenie, muszę przygotować się psychicznie)


Stosik trzeci, czyli WYGRANE

Wszystkie cztery książki z tego zdjęcia udało mi się wygrać w jednym konkursie organizowanym na fanpage Wydawnictwa Otwarte


40. "Powrót do Daringham Hall" - Kathryn Taylor
41. "Ocalić Daringham Hall" - Kathryn Taylor
42. "W krainie kolibrów" - Sofia Caspari (tom 1 - recenzja)
43. "W krainie srebrnej rzeki" - Sofia Caspari (tom 2)


44. "Ballada o ciotce Matyldzie" - Magdalena Witkiewicz (wygrana w konkursie u Poczty Książkowej. Przy okazji kto nie widział to zapraszam na mój FANPAGE, na którym dodałam zdjęcie tej książki, gdyż pierwszy raz dostałam tak pięknie zapakowaną książkę!)
45. "Szczepionki. Nie daj się zwariować" - Izabela Filc Redlińska (wygrana w konkursie na fanpage Wydawnictwa Otwarte)
46. "Niewypowiedziane słowa" - Agata Kołakowska (wygrana prawdopodobnie na fanpage bloga Przegląd czytelniczy)
47. "Historia ucieczki" - Elena Ferrante (wygrana na fanpage Wydawnictwa Sonia Draga)
48. "Ostatni pielgrzym" - Gard Sveen (wygrana na portalu Lubimy Czytać)
49. "Miłość pod koniec świata" - Grzegorz Filip (zabijcie mnie lecz nie pamiętam gdzie:( Albo na fanpage bloga Przegląd czytelniczy - wtedy "Niewypowiedziane słowa" u kogoś innego, albo właśnie ta pozycja u kogoś innego"


50. "Hotel szczęśliwych ślubów" - Haster Browne (wygrana na portalu Granice)
51. "Love ...a bez niej tylko mrok" - Nadia Szagdaj (wygrana na portalu Granice - recenzja)
52. "Jasioł i Mgłosia" - Walter Moers (wygrana na portalu Lubimy Czytać - przy okazji to moja pierwsza wygrana! )

Widzicie? Warto brać udział w konkursach. Do tego stosiku powinny być dołączone jeszcze 4 książki, jednak jeszcze na nie czekam!



W tym czasie udało mi się jeszcze zakupić dwie kolorowanki antystresowe i razem z Lenką dostałyśmy wspaniałą książeczkę do uzupełniania łącznie przez 7 lat! Wspaniały prezent za co jeszcze raz pięknie dziękujemy :)

54 komentarze:

  1. najbardziej zazdroszczę Pokoju i Daringham Hall. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy ze strzałów w 10 ;) Jeśli jesteś tak zainteresowana, to pilnie obserwuj bloga. Jedna z tych książek będzie za jakiś czas do wygrania ;)

      Usuń
  2. można czasami coś wygrać ;P ty raczej co chwile cos wygrywasz hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie tak co chwilę, ale w wielu konkursach biorę udział więc czasami się coś wygra:)

      Usuń
  3. Widzę wiele ciekawych pozycji - część z nich za mną, a część z wielką chęcią bym przeczytała :D Nic, tylko pozazdrościć.

    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka pozycji mam przeznaczonych na konkursy. Nie dużo, ale zawsze coś ;)

      Usuń
  4. No! Jaki piękny stosik! Kilka z tych książek już znam. Np ,, zaryzykuję dla ciebie" ciekawa historia, ale redakcja książki żadna :( Szkoda, że NR nie dba o swoich autorów. Sparksa też kolekcjonuje... te grzbiety są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam Ci szczerze, że to pierwsza książka tego wydawnictwa z jaką miałam styczność, więc nie wiedziałam, że to wina wydawnictwa. Teraz będę trochę na nich uważać ;)
      Tak, ta kolekcja jest cudowna! ;)

      Usuń
  5. Ojej, ile wspaniałości :)) Szczerze Ci zazdroszczę takiego pięknego i dużego stosu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie ma co zazdrościć! Teraz to mi na wszystko czasu brakuje! ;) A tu wciąż wychodzą nowości! ;)

      Usuń
  6. Wow! Ile wspaniałości - mega stos! Zazdroszczę Ci "I że ci nie odpuszczę" - Joasi Szarańskiej, marzy mi się ta książka :) Gratuluję współprac i trzymam kciuki za kolejne :). Udanej lektury i duuużo wolnego czasu!
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, duuuużo wolnego czasu to coś co z całą pewnością mi się przyda! ;)
      "I że ci nie odpuszczę" jeszcze przede mną, jak wiele innych pozycji ze stosu ;)

      Usuń
  7. Siedzę jak wmurowana i nie wiem co napisać ;) Nie wiadomo na czym oko zawiesić tyle wspaniałości.
    Zazdroszczę tylu cudownych książek!
    Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję!!! Wiesz jaki mam problem jak stoję przed nimi i zastanawiam się co teraz czytać? ;)

      Usuń
  8. O rany, jest na co popatrzeć :) Tylko pozazdrościć :) Przyjemnych lektur!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Książek bardzo dużo, ale czasu tak mało...

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Oj tam! ;) Kilka pozycji masz już odłożone na konkursy ;)

      Usuń
  10. Genialny zbiór! Część już przeczytałam, a na kilka nadal poluję. Moim tegorocznym zbiorem niestety się nie pochwalę, bo postawiłam głównie na ebooki ;)
    Życzę wielu nowych ciekawych tytułów i czasu na czytanie.
    A wątek o konkursach odbieram jako osobiste wyzwanie do częstszego udziału :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz zestawić koło siebie pliki ebooków i zrobić zdjęcie :D
      Oj tak, czas to pierwsze czego mi potrzeba! ;)
      Tak, bardzo dobrze odbierasz ten wątek! :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie ;)
      Rodzicom jednak tak bardzo się nie podoba :D

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Trochę perełek faktycznie udało się upolować! ;)

      Usuń
  13. Naprawdę cudowne zbiory. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja często biorę udział w konkursach i często wygrywam, także na pewno warto. Piękne zdobycze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Twojego posta o wygranych książkach i gadżetach ;) Ja aż tak często nie wygrywam, ale troszkę się udało ;)

      Usuń
  15. Tyle książek to ja ciągu roku nazbieram. Nieźle. Gratuluję zbioru. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam dokładnie tak samo i bardzo się zdziwiłam, kiedy okazało się inaczej ;)

      Usuń
  16. OMG! WOW! Ponad połowę czytałam albo znam, mamy bardzo podobny gust! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! ;) Z chęcią dorzucę do tych zbiorów coś Twojego;)

      Usuń
  17. Piękny stos! I gratuluję wygranych - mi na LubimyCzytać i Granice nigdy jeszcze nie udało się wygrać (aż w końcu przestałam próbować) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trochę odpuściłam Lubimy czytać. Na Granicach startuję w tych konkursach, które jakoś mnie zaciekawią ;) Większość jednak jest od wydawnictw, autorów lub blogerów ;)

      Usuń
  18. "Love" niebawem będę czytać. A poza tym chętnie poznałabym Caspari.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam, jeśli czytałaś moją recenzję to już wiesz, że ta książka bardzo, ale to bardzo mi się spodobała! Daj znać jakie na Tobie zrobiła wrażenie ;)

      Usuń
  19. Oj faktycznie rozrósł Ci się ten stosik :) Super, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, mówiłam! ;) I jak widzisz część z książek to Twoja zasługa! ;)

      Usuń
  20. Imponujący stos ;). Widzę kilka książek które mam u siebie. Życzę Ci miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  21. wlasnie trafilam do Ciebie i patrze o matko ile tego masz!!!!!!!! pozycz :D hue hue hue ^_^ powodzenia w nadrabiani uzaleglosci after nie jest tu wazne juz wole to co masz na polce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym tylko miała jak to bym pożyczyła, ale jeśli nie mam, to cóż, obserwuj bloga, 4 pozycje, które są na stosie będą do wygrania ;)
      Haha w takim razie mam pewność, żeby na razie po After nie sięgać ;)

      Usuń
  22. zazdroszczę tych stosów książek. Oj wiele chętnie zgarnęłabym do siebie.
    ja-sie-dystansuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Stosiki godne podziwu! Najbardziej kuszą mnie książki pani Caspari. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku, ile dobroci na jednym zdjęciu :D Cudo. Zazdroszczę zdobyczy i życzę takich więcej. Cieszą oko i duszę :)
    Na kilka tytułów chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka będzie okazja zdobyć;)
      Bardzo dziękuję! :)

      Usuń
  25. Podkradłabym ci wszystkie książki, jakie tutaj masz. Oprócz Sparksa, bo sama zbieram i mam :D

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby nie patrzeć bardzo mi miło! ;) Czyżby podobny gust? ;) Trzy z nich już są przeznaczone na konkursy, które możliwe, że niebawem ruszą ;)

      Usuń
  26. Jaki wielki i piękny stosik, a właściwie stosisko :) Sparksa również kolekcjonuje, a Caspari mam w planach :)
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...