środa, 17 sierpnia 2016

Pół roku bloga i KONKURS!

Kochani!

     Nie wiem, kiedy to minęło! Patrzę dziś w kalendarz i widzę 17 sierpnia. Hmmmm coś mi ta data mówi, ale co? Tata urodziny ma jutro. A! No tak! Po pierwsze moja ukochana córeczka kończy dziś 10 miesięcy! Szok! Po prostu nie wierzę, przecież jeszcze całkiem niedawno czułam, jak kopie mnie w brzuszek (od wewnątrz rzecz jasna). Dziś rośnie z niej panienka. Moja panienka :) Dziś jednak jeszcze coś obchodzi swój piękny dzień. Kraina Książką Zwana obchodzi dziś pół roku!

     Jak to się zaczęło? Zawsze chciałam mieć jakieś swoje specjalne miejsce. Kiedy na świat przyszła Lena, stała się całym moim światem, jednak po kilku miesiącach postanowiłam robić coś dla siebie. W dzień mama, nocami blogerka. Czytam dużo, więc dlaczego nie dzielić się też z innymi? Pierwszą najtrudniejszą kwestią była dla mnie nazwa! Najróżniejsze przychodziły mi do głowy, jednak okazywało się, że większość jest zajęta. Dopiero wtedy dotarło do mnie, jak ogromna jest blogosfera. Ze stroną techniczną na początek pomogło mi kilka osób, za co serdecznie dziękuję! Zaczęłam powoli pisać i działać. Po pierwszym miesiącu nawiązałam pierwszą współpracę. Dziś na swoim koncie mam ich całkiem sporo, o czym możecie przeczytać w zakładce "Zaufali mi". Oczywiście miałam chwile zwątpienia. Nie wierzyłam w swoje możliwości. Teraz jestem niezwykle szczęśliwa z tego powodu, że nie odeszłam. Pomimo zmęczenia siadam codziennie do komputera przy nocnej lampce i piszę dla Was, odwiedzam Wasze blogi. Przepraszam, jeśli nie zawsze zostawię komentarz, ale obserwacja tak wielu blogów i ich komentowanie zajmuje bardzo dużo czasu. Aktualnie nadrabiam sporo zaległych recenzji plus piszę te, które czytam na bieżąco. We wrześniu wyjeżdżam znów do Irlandii. Będę tam jakiś czas mieszkać. Mam zamiar jednak cały czas prowadzić bloga. Książki będę sobie przesyłać pocztą lub kurierem. Jakoś to będzie ;) Z kilkoma osobami koresponduję listownie. To niesamowita przygoda! Mam nadzieję, że i tam będę mogła wymieniać się z Wami tym, co się u mnie dzieje. 
Nie będę tu pisać o statystykach i innych cyferkach, ponieważ robię to w comiesięcznym podsumowaniu. Po prostu chciałam się z Wami podzielić radosnym dla mnie dniem.

     Tak, jak napisałam w tytule posta - KONKURS!

Widziałam, że kilkoro z Was pod recenzją "52 kolorów życia" wyraziło szczerą chęć przeczytania książki. Macie okazję ją zdobyć! A nawet więcej, bo 2 tomy :) Konkurs trwa na moim fanpage. Aby wziąć w nim udział, należy w komentarzy pod postem konkursowym wykonać zadanie: pokazać mi kolory swojego życia! Będzie idealnie, jeśli podzielicie się ze mną zdjęciem i krótkim uzasadnieniem, jednak zdjęcie nie jest wymagane. W końcu książkoholicy mają świetną wyobraźnię, więc jeśli tylko coś napiszecie, również to zobaczę ;)
Konkurs dostępny tutaj: Link do KONKURSU



17 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepsze z okazji pół roczka 😉 Dla coruni z okazji 20 miesiecy zdrówka i uśmiechu . Super, że się nie poddalas. ..no najważniejsze to robić coś dla siebie,a jeszcze jak się robi to co lubi to już rewelacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Miało być dla coruni z okazji 10 miesięcy. Przepraszam za pomyłkę. Ale i 20 zleci szybciej niż nam się wydaje ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Miało być dla coruni z okazji 10 miesięcy. Przepraszam za pomyłkę. Ale i 20 zleci szybciej niż nam się wydaje ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze kolejnych okraglych rocznic bloga a i dla córeczki najlepsze życzenia niech sie dobrze rozwija na pociechę rodzicow😊💗💗💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego!!☺💞

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku! Ucałuj malutką ode mnie! I oczywiście sto lat Kruszynce i Twojemu blogowi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje półrocza :) Ja już nie pamiętam kiedy to było - jesienią będę świętować 5 lat :) Jeszcze 2 tygodnie będę w Niemczech i w końcu będę mogła wrócić do blogowania - bo to nałóg - czyż nie? życzę dalszej pracy nad blogiem i satysfakcji z tego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile cudownych okazji do świętowania jednego dnia!
    Najlepsze życzenia dla Pana Tata i dla Lenki :)
    A dla Ciebie - zakochania w wieeelu książkach (do czytania przydałby się pewnie Zmieniacz Czasu), milionów wyświetleń bloga, cierpliwości i żeby Ci nigdy nie zabrakło słów :D

    A wiesz co pokazuje kalendarz, który od Ciebie dostałam - dzisiaj urodziny ma też pewien Gołąb ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aj, wszystkiego najlepszego, kochana! Całusy również dla Lenki i uściski dla Twojego taty.

    Cieszę się, że prowadzisz bloga i się rozkręcasz. Dobrą decyzję podjęłaś, aby założyć bloga. Co prawda, jest nas dużo, ale nie każdy ma tak wspaniałą (i zwariowaną) duszę, jak Ty! <3
    Życzę Tobie wszystkiego, co najlepsze. Abyś spełniała swoje (nie tylko literackie!) marzenia.

    A uczestnikom konkursu życzę powodzenia! <3

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ten czas szybko leci! Dopiero co niedawno zakładałaś bloga, a dziś już masz na swoim koncie sporo osiągnięć. Oby tak dalej!! Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdeczne gratulacje za wytrwałość i paję z jaką prowadzisz to miejsce. Życzę ci pełnego roku, a potem kolejnych lat trwania Krainy... <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję udanego półrocza i życzę wielu kolejnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej!
    Nominowałam cię do LBA. Więcej informacji znajdziesz tutaj: http://lowczyniksiazekk.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki za wiele blogowych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...