niedziela, 15 maja 2016

Zdobycze kwietniowe mam i ja!

     Kochani, dziś krótko, zwięźle i na temat. Chciałabym się podzielić z Wami swoimi kwietniowymi zdobyczami. Jestem z nich bardzo dumna! Każda z tych książek jest wyjątkowa i z wielką radością gości na moich półkach.



      Może nie jest ich bardzo dużo, jednak jak dla mnie - 12 nowych książek, to całkiem pokaźna suma. Dodatkowo prawie wszystkie ważne są dla mnie z tego powody, że kupiłam tylko 2. Pozostałe udało mi się wygrać w konkursach oraz otrzymać jako egzemplarze recenzenckie, z których najbardziej się cieszę!


Co kupiłam?



Oczywiście kolejne tomy Nicholasa Sparksa! Cała kolekcja jest po prostu niesamowita! Rewelacyjne książki, a do tego piękne wydanie i niska cena. Czego chcieć więcej?
Na zdjęciu widoczna również piękna zakładka, którą wygrałam w konkursie u Dominiki z bloga kochamy książki. Dominiko, jeszcze raz dziękuję!


Jakie egzemplarze otrzymałam w kwietniu do recenzji?

     W minionym miesiącu, do recenzji książki przekazało mi Wydawnictwo Novae Res i autorka Anna Daszuta. Wzięłam udział w akcji Book Tour organizowanym przez Olę z bloga Stan: Zaczytany. W ramach podziękowania za udział Wydawnictwo Kobiece obdarowało nas egzemplarzem recenzowanej książki! Serdecznie dziękuję za wszystko!


Szukając tego autorstwa Kingi Tatkowskiej, to rewelacyjna książka, o czym mieliście szansę się dowiedzieć, czytając moją recenzję. Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, to zapraszam TUTAJ. Również dzięki Wydawnictwu Novea Res udało mi się zorganizować konkurs, w którym nagrodą był egzemplarz tej książki. Jeszcze raz dziękuję wszystkim uczestnikom. Daliście z siebie wszystko!

Nieukarani, to naprawdę intrygujący kryminał. Już jutro podzielę się z Wami opinią o twórczości Kamili Denis, a niebawem na blogu rozpocznie się nowy konkurs, w którym do wygrania będzie właśnie ta książka. Bądźcie czujni!

Anioł na ramieniu, to książka, którą aktualnie czytam. Aniu, ciekawa jestem co ciekawego stworzyłaś :) Bardzo dziękuję Ci za piękną dedykację oraz zakładkę, która dołączona była do książki. Recenzja pojawi się na pewno jeszcze w tym miesiącu!


Uwikłani obsesja jak już wspominałam przywędrowała do mnie najpierw w ramach akcji Book Tour. Miała niezwykle daleką drogę, gdyż zmierzając do mnie zabłądziła biedna i wylądowała w jakimś Ozorkowie. Panie pracujące na poczcie - potraficie namieszać! ;) Na szczęście książkę udało się wytropić i sprowadzić na dobrą drogę! Dzięki temu już kilka dni później odebrałam kolejny egzemplarz tej książki. Tym razem mój własny! Bardzo dziękuję!
Przypominam recenzję tej książki TUTAJ. Przy okazji jeszcze raz dziękuję Miłce, która na swoim blogu Mozaika Literacka w ostatniej odsłonie Biuletynki, wspomniała o mojej recenzji! Kochana, bardzo Ci dziękuję! Wszystkich, którzy do Miłki jeszcze nie trafili, bardzo zachęcam do odwiedzenia jej bloga!



Czy warto brać udział w konkursach książkowych?

    Po raz kolejny udowadniam, że tak! Z racji tego, że czytanie oraz prowadzenie bloga zajmuje mi cały wolny czas, jaki mam, kiedy córeczka daje mi chwilę wytchnienia, to biorę udział w znacznie mniejszej ilości konkursów. Nie oznacza to jednak, że nie udaje się czegoś wygrać. 


Już teraz za wszystkie nagrody bardzo dziękuję! Każda z tych książek jest inna i każda zostanie ze mną na zawsze :)

Gen Atlantydzki to literacka bomba! Zaskoczyła mnie dosłownie wszystkim. Zaczynając od jej gabarytów, a kończąc na treści, stylu, tajemnicy, intrydze i fakcie, że to dopiero pierwszy tom! Już nie mogę doczekać się kolejnego, który swoją premierę będzie mieć jeszcze tej jesieni. Książkę udało mi się wygrać w rozdaniu dla blogerów organizowanym przez  Wydawnictwo Jaguar. Naprawdę nie spodziewałam się, że ta powieść może być tak dobra! Przekonajcie się sami. Zapraszam na recenzję TUTAJ.

Wspomnienie o Cecylii. Smutnej królowej wygrałam biorąc udział w konkursach organizowanych przez Redakcję Essentia. Ta pozycja idealnie wkomponuje się w moją kolekcję książek historycznych.

Amber to pierwsza książka, jaką udało mi się wygrać w losowaniu, które przeprowadziła Kasia z bloga Czytanie Moja Miłość. Był to jeden z konkursów urodzinowych. Kasiu, bardzo Ci dziękuję!

Zabłądziłam, to książka, którą udało mi się wygrać dzięki temu, że ktoś nie zgłosił się przez długi czas po nagrodę. Dzięki temu właśnie, wygrałam książkę w wielkiej urodzinowej akcji organizowanej przez Natalię z bloga Książkowe "kocha, nie kocha". Dodatkowo to właśnie ta książka jest pierwszą, którą otrzymałam z dedykacją od autorki! Bardzo, bardzo dziękuję!

Kolejną książką wygraną w konkursie jest Alkaliczny detoks. Tym razem organizatorem konkursu była księgarnia internetowa nieprzeczytane.pl, którą przy okazji serdecznie polecam. Jeżeli chcecie, to postaram się również o tej książce napisać recenzję. Z racji mojego wykształcenia bardzo się cieszę, że zasiliła moją kolekcję.

Ostatnią książką, którą udało mi się wygrać w kwietniu jest Zima naszej goryczy. Przy okazji, to już druga książka, którą wygrałam na drodze losowania, tym razem na blogu Świat Bibliofila. Kamilu, bardzo dziękuję Ci za książkę i ekspresową wysyłkę!



Jak widzicie kilka perełek wkradło się w moje ręce! A jak jest u Was? Bierzecie udziały w konkursach? Czytaliście któreś z tych książek? Co o nich sądzicie?

52 komentarze:

  1. Piękne zdobycze;) gen atlantydzki i wspomnienie o Cecylii są na mojej liście must read;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Gen jak najbardziej szczerze polecam! Co do Cecylii miałam na nią dużą ochotę i już niebawem się za nią zabiorę;)

      Usuń
  2. Tyle cudowności ;) Nic tylko pozazdrościć ;) Miłego czytania ;)

    Pozdrawiam,
    Czytaninka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Może do którejś z nich Cię nakłonię;)

      Usuń
  3. Gratuluję licznych wygranych! Masz farta i oby Ci się tak dalej wiodło! Czekam na recenzje tych dobroci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, aktualnie to czasu brak na konkursy ;) Ale jak się uda, to będę próbować dalej swojego szczęścia ;)

      Usuń
  4. Ja od siebie szczerze polecam "Zabłądziłam" :) Fenomenalna powieść polskiej autorki,jeszcze długo będę o niej pamiętać... :) Piękne zdjęcia tak poza tym :) Pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam już kilka bardzo pozytywnych opinii i mam nadzieję, że szybko uda mi się podobną opinią z Wami podzielić :)
      Dziękuję!!! :)

      Usuń
  5. Gratuluję wygranych i dobrze rozumiem Twoją radość, mnie samej udało się ostatnio wygrać kilka wspaniałych książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To uczucie kiedy widzisz swoje nazwisko na liście zwycięzców jest bezcenne ;)

      Usuń
  6. Nadal nie wiem jak Ty to robisz, że tyle wygrywasz - najwidoczniej muszę się postarać jeszcze bardziej ;)
    Czekam niecierpliwie na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staraj się staraj, bo warto! :)
      Poza tym jedną książkę już u mnie wygrałaś! Teraz tylko trzeba pociągnąć szczęście dalej ;)

      Usuń
  7. Szczęściara z Ciebie :) Gratuluję tylu wygranych konkursów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też ostatnio wygrałam w konkursie Jaguara. :)
    A poza tym - zazdroszczę Steinbecka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie ostatnio nie wzięłam udziału w ich konkursie, ale następnym razem znów się postaram ;)
      A dziękuję, liczę, że się nim zachwycę! ;)

      Usuń
  9. Tak bardzo zazdroszczę kilku pozycji!

    http://zacisze-ksiazkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niektóre będzie szansa wygrać ;)

      Usuń
  10. Niezła kolekcja! Z takowej też bym była dumna i chociaż niektóre tytuły widzę po raz pierwszy, to i tak chętnie bym po nie sięgnęła :) Lubię kiedy książka i tytuł nic mi nie mówią. Czytanie staje się dużo ciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często mam dokładnie tak samo jak Ty! Nawet bardzo często. Chociażby Gen Atlantydzki, czy Szukając tego. Obie rewelacyjne, a nigdy wcześniej o nich nie słyszałam ;)

      Usuń
  11. W konkursach warto brać udział, coś o tym wiem. Udanej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie, to dużo więcej zdobyczy się zauważa! ;) Ale tak, warto brać udział ;)

      Usuń
  12. ostatnio zaczęłam brać udział w konkursach bo widzę, że warto. najbardziej z tych książek ciekawi mnie pozycja Steinbecka. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto!
      Widzę, że kolejna osoba zwraca uwagę właśnie na Steinbecka. Przyznam, że nie miałam jeszcze przyjemności z autorem i teraz jestem jeszcze bardziej ciekawa! :)

      Usuń
  13. Wspaniałe zdobycze. Życzę miłego czytania. Jestem szczególnie ciekawa, jak odbierzesz ,,Amber'', bo ta książka zbiera skrajne opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lubię książki ze skrajnymi opiniami. Lubię wyrobić sobie zawsze swoje zdanie ;)

      Usuń
  14. Mam za sobą tylko "Amber". Czekam na recenzje tych zdobyczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka już jest! O resztę będę się starać ;)

      Usuń
  15. Bardzo się cieszę, ze zakładka dotarła w całości i się podoba! :D Świetne zdobycze ;)
    Pozdrawiam,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń
  16. Szukając tego i Amber gorąco polecam :) Przyjemnych lektur!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukając tego również gorąco polecam:) Amber jeszcze przede mną;)

      Usuń
  17. Ile zdobyczy, gratulacje! Ostatnio zaczęłam brać udział w konkursach i czasami szczęście mi dopisuje: dziś się dowiedziałam, że wygrałam dwie książki Tess Gerritsen :)
    ''Alkaliczny detoks'' trafił do mnie przez pomyłkę i już został. Póki co czyta go moja mama :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! Gratuluję! :)
      Alkaliczny detoks na razie tylko przejrzałam, ale muszę się na nim skupić;)

      Usuń
  18. Czy ja przegapiłam Twoją recenzje ,,Anioła na ramieniu" czy jeszcze jej nie było? Ostatnio mam niewiele czasu na nadrabianie blogów i mogłam coś przeoczyć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przegapiłaś! :) Ta recenzja dopiero się ukaże ;)

      Usuń
  19. Ale z Ciebie szczęściara :D Gratuluję wygranych w konkursach!
    Książki świetne - w szczególności Sparks. Zazdroszczę i pozdrawiam :)
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Kolekcja Sparksa jest po prostu rewelacyjna! <3

      Usuń
  20. Wspaniałe książki do Ciebie przywędrowały ostatnio. I gratuluję wygranych w tylu konkursach :). Mam nadzieję, że "Amber" Ci się spodoba :). Życzę miłej lektury i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  21. Takich zdobyczy można tylko zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U, widzę, że ten miesiąc był bardzo owocny. Gratuluję. :) Cieszy mnie, że i Steinbeck znalazł się w tym stosie. Mam nadzieję, że się spodoba. Przyjemnych lektur. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo to cieszy:) Zdecydowanie nie spodziewałam się tej wygranej ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  23. Sparksa mam i ja! :D
    Ciekawi mnie ten Alkaiczny detoks. Chętnie przeczytam twoją opinię ;)

    zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sparks najlepszy ;)
      Skoro jesteś zainteresowana, to postaram się znaleźć czas na detoks i go omówić:) Najlepiej byłoby go sprawdzić na sobie, ale kobiety karmiące nie mogą go przeprowadzać, więc na razie odpadam;)

      Usuń
  24. Piękne zdobycze! Życzę samych wyśmienitych lektur i wrażeń przy nich. Także zbieram serię Sparksa i ubolewam, że zbliża się do końca :(
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, już tylko kilka tomów zostało... :( Czwartki staną się smutne

      Usuń

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...