czwartek, 4 maja 2017

"Elena. Tajemnica Avaloru" - Disney




     Elena. Tajemnica Avaloru to już druga książeczka z serii przygód wspaniałej księżniczki. Już przy pierwszym spotkaniu pokochałyśmy ją całym sercem, dlatego kiedy pojawiła się możliwość poznania kolejnej, nie zastanawiałyśmy się ani chwili.




     Największym zaskoczeniem było dla mnie pojawienie się na kartach dziecięcej książeczki postaci Zosi, którą nasze małe księżniczki mogą kojarzyć z bajek Disneya, emitowanych w telewizji. Moja córeczka ją uwielbia i kiedy tylko otworzyła książeczkę, wykrzyknęła "Zosia!!!!". Radość dziecka nie znała granic, co jeszcze bardziej mnie ucieszyło. Sama również lubię tę dziewczynkę, więc z przyjemnością poznałam jej kolejne przygody.




     Zosia jest niezwykle grzeczną i uczynną dziewczynką. Pokochają ją wszystkie małe księżniczki, które zdecydowanie mogą brać z niej przykład. Podróże Zosi są fantastyczne i owiane dużą szczyptą magii. Z niecierpliwością wyczekiwałam momentu, kiedy ta urocza młoda dama spotka na swojej drodze Elenę. 





     Pamiętacie jaguny? To moje ulubione stworzenia, od kiedy tylko je ujrzałam! Moja córeczka widząc je, od razu miauczy, ale mam nadzieję, że za jakiś czas pokocha je tak, jak jej mama. 





     Opowieść o Elenie i Zosi to kolejna wspaniała publikacja, która na zawsze zagości w naszej małej biblioteczce. To książeczka najlepszej jakości, ozdobiona przepięknymi ilustracjami. Ilość tekstu jest idealna zarówno dla dzieci, które uczą się czytać, jak i dla tych, które tę umiejętność niedawno posiadły i nadal ćwiczą. To również idealna książeczka dla tych dzieci, które uwielbiają się wsłuchiwać w głos rodziców, którzy czytają swoim pociechom do snu. 




      Warto zwrócić uwagę na wytłuszczone i napisane znacznie większą czcionką słówka, które warte są zapamiętania (w tej konkretnej opowieści). Dzięki temu dziecięcy umysł znacznie szybciej je zapamiętuje, ćwicząc w między czasie trudne zasady ortografii. W dzisiejszych czasach jest to szalenie ważne!


     Ze swojej strony nie mogę powiedzieć nic innego, jak jedynie to, iż polecam tę książkę dla każdej dziewczynki. Z całą pewnością często będziemy wracać do przygód Eleny i Zosi, przenosić się do ich pięknego świata, latać z jagunami i śmiać się z przyjaciółmi. Dziecięca wyobraźnia nie zna bowiem granic.







3 komentarze:

  1. Jakie piękne ilustracje. Można się zakochać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne ilustracje. Można się zakochać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla małej księżniczki idealna! I jakie piękne wydanie!


    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...