sobota, 2 lipca 2016

WYNIKI KONKURSU

Witam serdecznie!

Bardzo dziękuję wszystkim za udział w konkursie! Łącznie udział wzięło 28 osób:

Lista uczestników:

  1. Jola
  2. Monika Hetz
  3. Edyta Chmura
  4. Joanna Zieleniecka
  5. Ann z
  6. Megami R
  7. Katarzyna Iwańczak
  8. izabela81
  9. Katarzyna Kwiatkowska
  10. Magia słowa
  11. Subiektywna
  12. Nie tylko Bestsellery
  13. Gab riela
  14. Agnes C.
  15. Wiktoria Guziewicz
  16. Beata Kandzia
  17. Patrycja Fornal
  18. Książki lubię!
  19. Adrianna P.R. Tajemnicze książki
  20. Elżbieta Bieniek
  21. Klaudia M
  22. Joanna R
  23. Oblicza Rozy
  24. Marta Bieluczyk
  25. Book Monster
  26. Susan Kelley
  27. magi18
  28. Kat Zmu

Zwycięzca może być tylko jeden, a szczęśliwym numerem jest:



Numer 8! Czyli:

izabela81

Iza, serdecznie Ci gratuluję! Zgłoś się do mnie pisząc na maila: krainaksiazkazwana@gmail.com bądź w wiadomości prywatnej na fanpage bloga.
Przypominam, że zwycięzca ma 3 dni na przesłanie adresu do wysyłki nagrody, w przeciwnym razie wylosuję nowego zwycięzcę.

Wszystkim jeszcze raz serdecznie dziękuję za udział i zapraszam do odwiedzania mnie częściej. Konkursy niebawem będą kolejne :)

8 komentarzy:

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...