wtorek, 21 marca 2017

Ice - cool Stories, czyli książkowe Frozen!




       Z okazji Pierwszego Dnia Wiosny, dziś zabiorę Was w podróż do wspaniałej krainy jaką jest Arendelle. Ice - cool Stories, to zestaw pięciu fantastycznych książeczek, które dla fanów Krainy lodu będą wspaniałym prezentem. W środku znajdował się jeszcze blister z naklejkami, ale cóż... uroki posiadania malutkiego dziecka!


A Frozen Adventure




Tytuł: A Frozen Adventure
Autor: Disney
Wydawnictwo: Parragon
Data wydania: 2016
Liczba stron: 28
Język: angielski


     W dzisiejszym zestawieniu tekstu będzie znacznie mniej niż zazwyczaj, a jego miejsce zajmą zdjęcia. 

      Pierwsza książeczka przedstawia historię, którą znamy z produkcji filmowej. Elsa po nieszczęśliwym wypadku podczas zabawy z Anią zaczyna ukrywać swą moc. Jednak po wielu latach w wyniku niefortunnych zdarzeń dowiadują się o niej niemalże wszyscy. Od tego momentu zaczyna się jej walka z samą sobą. Ucieka z zamku, a na jej poszukiwanie wyrusza młodsza siostra, księżniczka Anna. Po drodze poznaje Kristoffa i jego renifera Svena, po czym całą trójką napotykają się na uroczego bałwanka Olafa. 
Znana historia? Więc teraz kilka zdjęć!












Across the Sea




Tytuł: Across the Sea
Autor: Brittany Candau
Ilustracje: Disney Storybook Art Team
Wydawnictwo: Parragon
Data wydania: 2016
Liczba stron: 28


     Elsa organizuje swoją pierwszą królewską podróż jako królowa Arendelle. Mieszkańcy zaprzyjaźnionych krain pragną ją przywitać i zobaczyć na żywo, jaką mocą włada, jednak młoda królowa wciąż boi się ją okazywać publicznie. Czy tym razem jej się uda i przezwycięży swój strach?




     Kiedy córeczka otrzymała od babci opisywane dziś książeczki, była przeszczęśliwa. Kocha tę bajkę, jak mało którą. Doszło do tego, że siedemnasto- miesięczna dziewczynka mówi przez sen: "Elsia, Elsia"... Bądź co bądź, jako książkowa maniaczka, musiałam sprawdzić je też i ja! Ciekawa byłam, czy będzie to pięć części książeczek, wspólnie opisujących całą bajkę, czy może dostanę coś nowego? Otworzyłam i sama się ucieszyłam! Pierwsza książeczka, to historia, którą znamy, jednak każda kolejna, to osobna opowieść o losach bohaterów po szczęśliwym zakończeniu!










Babysitting the Troll Tots




Tytuł: Babysitting the Troll Tots
Autor: Brittany Candau
Ilustracje: Disney Storybook Art Team
Wydawnictwo: Parragon
Data wydania: 2016
Liczba stron: 28


     Anna i Kristoff postanawiają sprawdzić się w roli niani dla trolli! Są przekonani, że to nic trudnego i liczą na miły, relaksujący wieczór. Ale czy ich plany się powiodą? Czy małe trolle tak chętnie i grzecznie pójdą spać?




     Dlaczego w ogóle postanowiłam wspomnieć o tych publikacjach na blogu? Jak wiecie przebywam poza granicami Polski, w kraju, gdzie językiem podstawowym jest angielski. Proste, prawda? No własnie nie zawsze. Nadal mam problemy, nie mam kiedy się go uczyć, a czas spędzam głównie z Polakami. Okazuje się jednak, że książeczki dla dzieci mogą być świetnym sposobem nie tylko na miłe popołudnie i ciekawe spędzenie czasu z dzieckiem. To również kopalnia wiedzy, a w tym przypadku spora dawka słówek!







Olaf's Perfect Summer Day




Tytuł: Olaf's Perfect Summer Day
Autor: Jessica Julius
Ilustracje: Disney Storybook Art Team
Wydawnictwo: Parragon
Data wydania: 2016
Liczba stron: 28


      Kto zna Olafa ten wie, że ten szalony bałwanek od zawsze marzył o lecie! Zawsze ciągnęło go do ciepłego... Pewnego pięknego, słonecznego dnia w Arendelle Anna i Elsa spędzają z nim fantastycznie czas!
Nie wierzycie? Przekonajcie się sami!














A New Reindeer Friend



Tytuł: A New Reindeer Friend
Autor: Jessica Julius
Ilustracje: Disney Storybook Art Team
Wydawnictwo: Parragon
Data wydania: 2016
Liczba stron: 28


       Tym razem Ania i Elsa postanawiają wybrać się na spacer i nazbierać piękne kwiaty. Jednak w pewnym momencie zamiast kwiatów znajdują małego renifera! Jak potoczą się jego losy? Czy stanie się nowym przyjacielem i dołączy do wesołej gromadki?




     Wszystkie pokazane dziś książeczki są naprawdę bardzo dobrej jakości. Częściowo szyte, nie rozpadną się tak szybko, jak te klejone. Twarda oprawa, śliski papier z pięknym, barwnymi ilustracjami. Każda historia opisuje dalsze losy głównych bohaterów, ale i tych mniej znanych, czy nawet lubianych. Uwielbiam takie serie i z całą pewnością będę wypatrywać kolejnych z tego wydawnictwa. Polecam!




















8 komentarzy:

  1. Uwielbiam Krainę Lodu, więc takie książeczki z miejsca mnie kupują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja bratanica szaleje za tą bajką, a ja jej jeszcze nie znam... Piękne wydanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla moich przedszkolaków w sam raz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, dzieciaki z takich książeczek muszą być zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córka uwielbia tę bajkę, a mnie zachwycają te książeczki, więc w sumie nie może być inaczej - prędzej czy później musimy je dorwać :) Piękne ilustracje, a do tego nauka języka - ja to kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez tyle tych książeczek, teraz siedzę i pod nosem mruczę "Mam tę moc, mam tę moc..." :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają pięknie, ale raczej za nie podziękuję.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...