sobota, 31 grudnia 2016

"Zły kocurek. Gwiazdka" - Nick Bruel [fragment recenzji]




Tytuł: Zły kocurek. Gwiazdka
Tytuł oryginału: A Bad Kitty Christmas
Seria: Zły kocurek
Autor: Nick Bruel
Tłumaczenie: Marta Panek i zespół
Wydawnictwo: Mamania
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 40


     Nick Bruel jest autoremserii książeczek dla dzieci Zły kocurek. Gwiazdka to  kolejna część, chociażby po Kąpieli, Dziecku, Wujku Muńku, czy złym kocurku, który nie lubi cukierków. Do tej pory nie miałam jeszcze okazji poznać niesfornego zwierzaka, o którym słyszałam już wiele dobrego. Dlatego też,  kiedy tylko nadarzyła się okazja do poznania tego uroczego stworzenia, nie zastanawiałam się ani minuty. Wiedziałam, że książeczka przypadnie mi do gustu, a co najważniejsze, za kilka lat pokocha ją moja córeczka.




     Piękne jest to, że autor w sposób ciekawy i zabawny pokazuje magię świąt. Uczy dzieci, że tak naprawdę nie ważne są prezenty i cała bogata otoczka. Święta, szczególnie te Bożego Narodzenia, to czas, który powinniśmy spędzić w rodzinnym gronie.




       Zły kocurek. Gwiazdka  to piękna opowieść o złym kocie, który w głębi duszy wcale nie jest taki zły. Nick Bruel w sposób przyjemny i zabawny uczy najmłodszych czytelników tego, co podczas świąt oraz w całym życiu jest najważniejsze.  Miłość i dobre uczynki potrafią być magiczne, nie tylko od święta. Polecam!








Pełna recenzja napisana została da portalu Polacy nie gęsi

2 komentarze:

  1. Przeczytałabym :) razem z pewnym 8 letnim chłopcem, któremu na pewno ta ksiązka by się spodobała. Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że ilustracje dominują nad treścią. W takim razie bardzo chętnie nabędę tę książeczkę, bo mam komu ją podarować :)

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...