wtorek, 13 grudnia 2016

"Imagines" - Anna Todd [recenzja]


To niezliczone małe uczynki nieznanych osób tworzą wielkie chwile ludzkiego postępu.




Tytuł: Imagines
Tytuł oryginału: IMAGINES: Celebrity Encounters Starring You
Autor: Anna Todd i inni
Wydawnictwo: Znak Literanova
Data wydania: 13 października 2016
Liczba stron: 720


     Pochwalę się! Zostałam bohaterką książki! Dziwisz się? Nie wiem dlaczego. Naprawdę jest to możliwe. Chcesz się przekonać? Zajrzyj do Imagines, prawdopodobnie Ty również zostaniesz jej bohaterem. Jeśli nie namówiłam Cię tymi słowami, to może spotkanie chociażby z Charlim Hunnamem, Edem Sheeranem lub Chrisem Evansem Cię przekona?

     Wyobraź sobie, że...
Justin Bieber od rana zasypuje Cię uroczymi niespodziankami z okazji rocznicy Waszego... ślubu. Kim Kardashian potrzebuje Cię, by przetrwać w świecie, w którym nie można robić selfie!... Na pokładzie samolotu zaprzyjaźniasz się z chłopakami z One Direction... W ramionach Channinga Tatuma tańczysz najbardziej zmysłowy taniec na świecie... Twój najlepszy przyjaciel Ed Sheeran ma dla Ciebie naprawdę szalony prezent urodzinowy... Daniel Sharman zabiera Cię na romantyczny spacer po plaży...

     Kuszące? Dla mnie bardzo! Muszę szczerze przyznać, że pierwszy raz poczułam się tak, jakbym to ja była prawdziwą bohaterką książkową. Chcesz się dowiedzieć, jaka rola i u boku jakiej gwiazdy jest dla Ciebie najlepsza? Najlepszą metodą, jest przeczytanie tej książki. Ahhhh Tatum! Taniec z tym gościem to najgorętsze, najseksowniejcie i najwspanialsze doświadczenie w moim życiu. Ale zaraz... Naprawdę? Tak! Naprawdę! A przynajmniej za każdym razem będę mieć pewność, gdy wrócę do tego opowiadania.

     Książka składa się z 34 osobnych opowiadań. Każde dotyczy innej gwiazdy i napisane jest przez kogoś innego. Muszę przyznać, że nie dałam rady przeczytać całości na raz. W pewnym momencie opowiadania zaczęły mi się zlewać, gdyż któraś gwiazda z rzędu i towarzysząca temu historia zdają się być stosunkowo podobne do siebie. Jednak w krótkich odstępach czasowych... Oj jestem na tak. Zdaję sobie sprawę, że młodsze czytelniczki będą zdecydowanie bardziej zachwycone niż starsze, ale co tam, każda z nas może pofantazjować, prawda? A jeśli przy tym towarzyszyć nam ma bogaty przystojniak? Ja nie odmówię. Zwróciłam również uwagę na to, że opowiadania skierowane są głównie do płci pięknej. Mężczyźni znajdą w niej dla siebie raptem trzy historie. 

     Uwagę każdego zwróci fantastyczna okładka! Żadne zdjęcie nie odda jej uroku. Cała jest srebrna, niczym lustrzana tafla, w której każdy z nas może się przejrzeć. Do tego niezwykle barwny tytuł. Wszystko to tworzy niezastąpioną całość.

     Imagines choć gabaryty ma spore, to w rezultacie okazuje się być lekką i bardzo przyjemną lekturą na samotne i chłodne wieczory. Jeśli zdarzyło Ci się marzyć o zostaniu inspiracją, do napisania książki, to jest to idealna pozycja właśnie dla Ciebie. Zabawna, romantyczna, zmysłowa... Nastolatki i fani fan fiction będą zachwyceni, a dojrzałe kobiety... Cóż, ja polecam! Osobiście jeszcze nie raz wrócę do kilku ulubionych opowiadań.




Za egzemplarz recenzencki serdecznie dziękuję wydawnictwu Znak Literanova


1 komentarz:

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...