niedziela, 1 maja 2016

Podsumowanie miesiąca [KWIECIEŃ 2016]

     Kwiecień już za nami. Kto by pomyślał? Jednocześnie jest to już drugi pełny miesiąc działania mojego bloga. Na wstępnie pragnę jeszcze raz gorąco podziękować Justynie z bloga jusssi.pl! Kochana, dzięki Tobie nowa odsłona bloga jest rewelacyjna. Bardzo Ci dziękuję!


     Kwiecień był dla mnie niezwykle pracowitym miesiącem. Podjęłam nowe współprace, z których jestem niezmiernie zadowolona. Biorę udział w akcji Lepszy Bloger Książkowy, dzięki któremu już moje recenzje stały się spójniejsze i lepsze pod względem stylistycznym. Dziewczyny, dziękuję za wszystkie cenne wskazówki! 
Udało mi się zorganizować konkurs i jednocześnie przeprowadzić pierwszy blogowy wywiad z Ewą Zdunek, autorką powieści Z pamiętnika samotnej wróżki.
Założyłam konto na platformie zblogowani oraz instagram. Serdecznie Was w te miejsca zapraszam! 
Oczywiście nie obeszło się bez czytania. W tym miesiącu mam wrażenie, że przeszłam samą siebie, bo udało mi się przeczytać 10 książek. Wykorzystałam każdy wieczór (a raczej każdą noc) i wszystkie promyki słońca, kiedy Lenka słodko spała w wózku.




Lista przeczytanych książek od początku miesiąca:

  1. "Od urodzenia" - Elisa Albert str. 272
  2. "Źródła miłości" - Kishwar Desai str. 400
  3. "Z pamiętnika samotnej wróżki" - Ewa Zdunek str. 304
  4. "Dziewczynka, która się nie uśmiechała" - Shane Dunphy str. 344
  5. "Mniej więcej grzeczne rymy" - Hanna Milewska str. 24
  6. "Pan Wilk i kobiety" - Jarosław Wilk str. 308
  7. "Pozytywka" -Agnieszka Lis str. 258
  8. "Dzieciozmagania..." - Kaz Cooke str. 816
  9. "Dzień miodu" - Annie Ciezadlo str.496
  10. "Gen Atlantydzki" - A.G. Riddle str. 560
Książki, które najbardziej mi się spodobały, to zdecydowanie Pan Wilk i kobiety oraz Gen Atlantydzki. Obie były dla mnie dużym zaskoczeniem i otrzymały najwyższe noty. Warto ryzykować i sięgać po książki, które ktoś nam proponuje. Jak dobrze wiecie, najgorszą książką w moim odczuciu jest Dzień miodu.


Troszkę statystyk:

 Liczba przeczytanych książek w kwietniu: 10, od początku roku: 23
 Liczba przeczytanych stron w kwietniu: 3782
 Liczba obserwatorów: 53
 Liczba obserwatorów google+: 45 
 Ilość recenzji: 10 
 Ilość opublikowanych postów: 16 
 Łączna liczba wyświetleń: 5805


Podsumowując, jestem bardzo zadowolona! Dziękuję wszystkim odwiedzającym i komentującym oraz tym, którzy chętnie dzielą się cennymi wskazówkami. To dla nas, raczkujących blogerów jest niezmiernie ważne! 

Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję za to, że jesteście :)

53 komentarze:

  1. Gratulacje, że Ci się udało. Tak blog wygląda pięknie. Bardzo mi się podoba nagłówek ze zdjęciem.
    10 książek to Ci dopiero! Ja 7 tylko albo aż. Zresztą wiadomo to nie chodzi o ilość, a o jakość.
    Jutro pewnie podsumowanie u mnie.
    Cieszę się, że akcje przynoszą i wnoszą tyle do jakości i wyglądu naszego bloga.
    A Jusssi jest Aniołem!! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Oczywiście najważniejsza jest jakość! 7 to też dużo ;)
      Tak, Jusssi to nasz blogowy Anioł ;)

      Usuń
  2. Gratuluję tak dobrego wyniku! Oby w maju było jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mam nadzieję, że będzie przynajmniej tak dobry jak kwiecień ;)

      Usuń
  3. Serdecznie Ci gratuluje i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu. I czytaniu, rzecz jasna. Brawa dla Ciebie za wspaniałą metamorfozę bloga i wszystkie teksty, które z przyjemnością czytam w Twojej Krainie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuję! To również dzięki Tobie, bo również wskazałaś mi błędy, nad którymi miałam popracować. No i już widać efekty;)

      Usuń
  4. Gratulacje! Ja jestem ciekawa Dziewczynki... i od Urodzenia ;)

    Pozdrawiam cieplutko i udanej majówki życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynka jest ujmująca, a Od urodzenia, hmmm dość kontrowersyjna. Ale obie polecam ;) i dziękuję!

      Usuń
  5. Jestem pod wrażeniem wyników :) Oby tak dalej. Z czytaniem faktycznie przeszłaś samą siebie. 10 w kwietniu 23 w od stycznia Wow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wiem, że ludzi potrafią czytac więcej, ale jak na mnie, to jest naprawdę dużo :) i tylko z jednej nie jestem zadowolona ;)

      Usuń
  6. Wspaniałe wyniki, których gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 10 przeczytanych książek? Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś się udało;) Te, które się podobają czyta się szybciej ;)

      Usuń
  8. Gratuluję wyniku :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    gabRysiek recenzuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) jak na raczkującego blogera to uważam, że nieźle sobie radzisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej ;)

      Usuń
  10. Świetne wyniki, serdecznie gratuluję- zwłaszcza, że dopiero zaczynasz :) Bardzo chętnie przeczytałabym "Dziewczynkę, która się nie uśmiechała" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! Staram się jak mogę ;)
      A dziewczynkę polecam ;)

      Usuń
  11. Blog jest naprawdę świetny! Czytam wszystkie recenzje i mam nadzieję, że nadal będą takie dobre :)
    Gratuluję kolejnego genialnego miesiąca i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Kochana! Za te słowa i za wsparcie :*

      Usuń
  12. Super wyniki gratuluje oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pan Wilk to książka...wyjątkowa! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyniku! Wiem jak ciężko jest czytać przy małym szkrabie :) A udziału w akcji zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość ciężko, ale jakoś daję radę ;)
      Miałam dużą ochotę już na pierwszą turę akcji, ale udało się w drugiej. Serdecznie polecam, warto!;)

      Usuń
  15. Piękna odsłona. Gratuluje wyniku. Ja tez prowadzę bloga od 2 miesięcy, ale u mnie nie jest tak zachwycająco jak u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Nie ważne! Ważne, żeby Tobie sprawiało przyjemność to co robisz i żebyś to Ty była z tego zadowolona! Jak zauważyłaś jestem u Ciebie z każdym nowym postem i chętnie czytam :) Jeśli chcesz coś zmienić, a nie wiesz jak, polecam akcję Lepszy Bloger Książkowy, którą prowadzi jusssi.pl

      Usuń
  16. Gratuluję! :) Osiągnęłaś dobry wynik :)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  17. Liczba przeczytanych książek - bardzo dobra. Miesiąc też udany.
    Ja już powoli zakańczam współprace z wydawnictwami - obciążają mnie . Jestem wolnym duchem i nie lubię zobowiązań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, mogę jakieś od Ciebie przejąć hihi ;)
      Dziękuję;)

      Usuń
  18. Bardzo cieszące oko wyniki! Powodzenia w maju :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję tak pięknych statystyk i życzę Ci oczywiście równie dobrego, a nawet i lepszego maja :) Pozdrowienia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W maju już mam dwie książki za sobą, ale za to coś mam problem z napisaniem recenzji ;)

      Usuń
  20. Robisz postępy! 10 książek w 1 miesiąc, gdy wcześniej 13 w kwartał! Gratuluję ;)
    Idę poczytać o genie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, motywujecie mnie do działania! :)

      Usuń
  21. Po pierwsze wow - imponująca liczba. Wszystkie tytuły są mi obce, ale widzę, że na blogu są już ich recenzje, więc z przyjemnością nadrobię i być może któraś z pozycji skradnie moje serce :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na recenzje, może akurat któraś przypadnie do gustu ;)

      Usuń
  22. 10 książek w miesiąc? I to jeszcze przy dziecku? Gratulacje! A statystyki bardzo dobre, jak na dwumiesięcznego bloga rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne wyniki! Naprawdę :D

    Życzę jeszcze lepszych statystyk w maju!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję świetnego wyniku!
    Super, że bierzesz udział w akcji Lepszy Bloger - też brałam udział w pierwszej edycji i byłam zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Akcja jeszcze się nie skończyła, a już jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...