poniedziałek, 29 lutego 2016

Lutowe podsumowanie czyli przetrwałam pierwsze 2 tygodnie!

Kochani!!!

Mijają prawie 2 tygodnie od kiedy założyłam bloga. Koniec miesiąca, więc czas na krótkie podsumowanie!


Na dzień dzisiejszy udało mi się wrzucić na bloga 5 recenzji. Nie jest to dużo, wiem i wiem, że nie jeden z bloggerów pisze ich znacznie więcej. Cóż, dopiero się uczę. Strona techniczna w dalszym ciągu skrywa przede mną wiele tajemnic, które mam nadzieję w najbliższym czasie uda się odgadnąć ;) Wczoraj miała być kolejna recenzja, jednak moja mała perła uznała, że woli się pobawić do 1 w nocy. Nie dało się odmówić, także mam nadzieję, że dziś już się uda, a w ramach rekompensaty poznajcie moje dwie miłości! Jedną już oczywiście znacie, jest to książka :) Ta obok to moja czteromiesięczna córeczka <3






Jednym z pierwszych małych sukcesów jest z całą pewnością zaufanie ze strony Wydawnictwa Akapit Press, które przesłało mi do recenzji 3 pierwsze rozdziały przedpremierowej powieści Joss Stirling "Wyklęta" (recenzja tutaj: >klik<). Jest mi z tego powodu niezmiernie miło, za co jeszcze raz pragnę podziękować!

Kolejnym małym sukcesem, który mam nadzieję będzie dla Was drodzy Czytelnicy ciekawym miejscem jest mój fanpage na Facebooku (>klik<).
Na samym blogu dziś odnotowano 567 wejść, co jest dla mnie niezmiernie miłe. Dziękuję!!!



Chciałabym pisać dla Was codziennie coś nowego, szczególnie jeśli chodzi o nowości w literackim świecie. Niestety mój czas na czytanie oraz na pisanie jest bardzo ograniczony, jednak będę się starać :) W miarę możliwości, będę też próbowała Was zaprosić do spotkania ze starszymi książkami, o których często zapominamy a są fantastyczne i niezwykle intrygujące. Jeżeli choć jedna osoba z tego skorzysta, uznam to za kolejny sukces!


Po pierwszym tygodniu przyznam szczerze, że miałam bardzo mieszane uczucia co do prowadzenia tego bloga. Ci chwilę coś mi się nie podobało, ciągle byłam z czegoś niezadowolona. Wymyślenie samej nazwy zajęło mi 3 dni! Kiedy już myślałam, że wymyśliłam coś naprawdę ciekawego okazywało się, że już jest taki blog, taka księgarnia, taka grupa... Jakoś się udało i mam nadzieję, że dalej będzie się wszystko pomalutku udawać! Zdaję sobie sprawę, że prowadzenie bloga, zajmowanie się domem i moją małą perłą będzie męczące, ale z odpowiednim wsparciem wiem, że dam radę. Jestem pozytywnie nastawiona! Mam również nadzieję, że odwiedzający będą chętnie zostawiać po sobie ślad w postaci komentarza i jeśli macie jakieś uwagi względem bloga jestem otwarta, piszcie śmiało! :)


Pozdrawiam Was serdecznie w te chłodne dni!
P.S. U mnie sypie i sypie, oby nie zasypało bo w drodze jeszcze 6 książek, a miesiąc luty podsumowany na 22 nowe książki! :)


9 komentarzy:

  1. Na pewno w końcu wdrożysz się w blogowanie. Każdy na początku ma różne wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką gorącą nadzieję :) Dzięki takim dobrym duszyczkom jak Ty nabieram większej pewności siebie! Dziękuję :)

      Usuń
  2. 22 nowe ksiazki to bedziesz miala co czytac i recenzowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta Twoja córeczka :) Ja póki co mogę tylko o takiej pomarzyć :) Życzę Ci wytrwałości i wielu sukcesów w blogowaniu :) Pozdrawiam i oczywiście będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za miłe słowa :) A marzenia się spełniają, więc życzę aby i to z czasem się spełniło :)

      Usuń
  4. Podziwiam! Pewnie podobnie jak ja na maksa wykorzystujesz wieczory :)Fajnie, bo młode mamy też muszę mieć zainteresowania, tak dla zdrowia psychicznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak mam! :) Niestety aktualnie sama zajmuję się malutką, więc tego czasu jest niewiele, ale wykorzystany na maksa!
      Dobra książka to idealny odpoczynek ;)

      Usuń
  5. Ale super, że mimo że jesteś młodą mamą realizujesz swoje pasje! Jestem bardzo za! A malutka prześliczna, gratuluję :) Co do blogowania - problemy techniczne i wszelkie ustawienia pojmiesz z czasem :) Chyba każdy miał z tym na początku problemy, więc tym się nie martw, sama zobaczysz później jakie to proste :) ja wyprawiałam różne rzeczy, szukałam informacji o blogerze w internecie, rozpytywałam ludzi, więc jeśli masz jakieś problemy to śmiało pytaj! Na pewno ja czy inny bloger chętnie pomożemy Ci je rozwiązać :) A swój styl przyjdzie z czasem. Hej 5 recenzji to dużo, ważne żeby nie było długich przerw miedzy wpisami, wtedy statystyki będą zadowalające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Tak, postanowiłam robić jeszcze coś dla siebie bo czas ucieka przez palce! Pięknie dziękuję, faktycznie z dnia na dzień coraz więcej mi się rozjaśnia, ale jak będę mieć tylko pytania, to nie omieszkam skorzystać z pomocy!
      Staram się maksymalnie co 2/3 dni dodawać nowe wpisy, ale przy małej czasami ciężko;) Teraz też odpisuję z nią na kolanach, a Lena mówi "ohhooooho haaaa" ;)

      Usuń

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...