środa, 1 czerwca 2016

Najlepszy prezent na Dzień Dziecka - niespodzianka książkowa i nie tylko!

Dzień dziecka wśród blogerów i nie tylko!


Co zrobić, by na chwilę móc zapomnieć o codzienności? O wszystkich obowiązkach i utrapieniach? Polecam zaglądać do Fenko z bloga Królowa Moli, która organizuje świetne wymianki. Tym razem z okazji dnia dziecka, zorganizowała wymianę z motywem przewodnim bajki! Tak się złożyło, że padłam ofiarą organizatorki. Współpraca ze mną do najłatwiejszych nie należała. Jako swój motyw przewodni wybrałam zwierzęta. Nie mogłam się zdecydować na konkretną bajkę. Za dużo ich lubię! W ramach pomocy, napisałam całą listę rzeczy które lubię, czym się interesuję i co czytam. Po tym wszystkim miałam wrażenie, że tylko skomplikowałam sprawę, ale co tam!


Jesteście ciekawi tego pudełeczka? Zapraszam dalej!

Muszę Wam jeszcze przyznać, że paczka leżała już u mnie kilka dni i z niecierpliwością wyczekiwałam 1 czerwca, aby móc ją otworzyć. Moa cierpliwość została wystawiona na próbę!
Otwieram!



Widzę konia! Czyli od samego początku motyw przewodni zachowany! Otwieramy dalej! :)




W pierwszej kolejności postanowiłam rozpakować list i dowiedzieć się, co Fenko chciała mi przekazać. Musicie przyznać, że to serduszko na kopercie jest rewelacyjne! Zachowam na pamiątkę!
Fenko podpowiedziała czym się kierowała, co z moich "rad" wybrała ;)




Nie wiem za co łapać najpierw! Pluszak - jak wspomniała sama Fenko - duży kot. Bo koty lubię, te duże najbardziej! Z jaką bajką kojarzą Wam się duże koty? Mi najbardziej z ukochanym Królem Lwem. Jako dziecko płakałam na niej jak cholera! Już na początku bajki zaczynały mi łzy płynąć, kiedy pomyślałam tylko, że Mufasa zginie. Za każdym razem mówiłam "nie idź tam, nie rób tego, uważaj", jednak nigdy mnie nie posłuchał...




Fenko w najdrobniejszych szczegółach zadbała o mój prezent. Widzicie te piękne sówki? Przyklejone sobie były do pudełeczka :) I ten słonecznik! Ah!



Oto co było w moim pudełeczku! Duży kociak - bo takie lubię! Małpeczka - cóż, je też uwielbiam! Sówka - nie dość, że ja lubię sowy, to i moja córeczka widząc sowę od razu się cieszy ;) List z pięknym serduszkiem. Słonecznik, który na pewno posłuży mi do wielu zdjęć! Szyszka :D Zapamiętnik, który jest piękny (sówki przeniosłam na niego z pudełka). Zakładki <3 Są tak piękne, że chciała mi je zwędzić siostra, która książek nie czyta! ;) No i gwiazda najważniejsza - książki!

 


1. Wyznania Katarzyny Medycejskiej - bo uwielbiam powieści historyczne. Moją ulubioną autorką jest Philippa Gregory, jednak mam już prawie wszystkie jej książki
2. Księżniczka z lodu - bo od dawna przymierzałam się do książek Camilli Lackberg, ale nigdy nie miałam okazji. W końcu ją mam!
3. Dzień zapłaty - o tej książce nie słyszałam, ale po opisie wnioskuję, że może być naprawdę ciekawa! :)



Zakładki! <3 Coś, co książkowe mole uwielbiają! Zakładka z piórkiem i napisem. Feniks mój ukochany! Mam też zakładkę z koniem i motylkiem. Baletnica symbolizuje moje zamiłowanie do tańca, choć baletu akurat nigdy nie trenowałam. Jednak pomysł i wykonanie genialne! Bardzo mi się podoba. Dostałam jeszcze kilka ciasteczkowych zakładek :)



Okazuje się, ze sowy wciąż zajmują się dostarczaniem przesyłek, gdyż moja sówka miała jeszcze bransoletkę! Piękna :)

Podobało Wam się? To jeszcze jedno zdjęcie na podsumowanie!



Kochana Fenko! 
Pięknie Ci dziękuję!!! Zarówno za zorganizowanie akcji, jak i za moją paczkę. Wykazałaś się dużą pomysłowością i kreatywnością. Zadbałaś o najdrobniejsze szczegóły. Jestem bardzo, bardzo zadowolona! Cieszę się jak dziecko i o to chodziło! Ah ah!

Moją ofiarą z kolei była Irena zapatrzona w książki. Ciekawe jak ona zareaguje na swoją paczuszkę. Ona dostała ją już chyba w połowie miesiąca! Motywem przewodnim jakiemu musiałam sprostać był... Herkules! Masakra! Przysięgam!  Lubię tę bajkę, naprawdę, ale uwierzcie, w sklepach nie ma nic, ale to nic z Herkulesem. Udało mi się przetrzepać internet i coś wynaleźć, jednak było naprawdę bardzo ciężko. Mam nadzieję, że uda mi się wywołać uśmiech ;)


Korzystając z okazji pragnę tutaj pozostawić pamiątkę dla mojego dziecka. Dla mojej ukochanej perełki. 
Lenko moja najdroższa. Dziś po raz pierwszy obchodzisz swoje święto. Chcę żebyś wiedziała, że od pierwszego dnia, kiedy tylko wzięłam Cię w ramiona stałaś się moim oczkiem w głowie. Ukochaną osóbką, która choć potrafi narobić hałasu, to dodaje mi energii do życia, energii na każdy kolejny dzień, które bardzo potrzebuję. Kocham Cię moja kruszynko. Twój wspaniały uśmiech i piękne oczka. Twoje maleńkie dłonie, którymi chwytasz za wszystko co możliwe i Twoje maleńkie stópki, którymi będziesz przemierzać świat.Pamiętaj, że dla mnie zawsze będziesz idealna. Zawsze Ci pomogę i zawsze będę Cię kochać. Dziękuję za to, że jesteś. Wszystkiego najlepszego! <3


P.S Na zdjęciu Lenka miała 4,5 miesiąca. Dziś ma już 7,5! :)

18 komentarzy:

  1. Książka to zdecydowanie najlepszy prezent, nie tylko zresztą dla dzieciaków. Bardzo pomysłowe ;)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne pudło z niespodziankami! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty;) też zawsze mówię do Mufasy, ale i mnie nie słucha;) ta powieść historyczna, ależ mi narobiłas ochoty;)
    Przesyłam życzenia dla Lenki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj rusza nowe wyzwanie - Czytamy nowości - Zapraszam. Przyłącz się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uff ogromnie sie ciesze ze Ci sie spodobalo! :) ja serdecznie dziekuje ze znioslas trud bycia moją ofiarą :) i serdeczne usciski dla ukochanej Lenki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama się zastanawiałam czy nie brać udziału w tej wymiance, lecz miałam na głowie już inną, a oprócz tego swoją własną, więc spasowałam. Ale muszę przyznać, że temat był naprawdę trudny- chociażby ten Herkules ;) Paczka jest piękna, osobiście mam ochotę na coś Camilli Lackberg :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ wspaniała paczka! Też kocham koty :)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna ta paczka! Zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne upominki. Tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również trafiłam na Fenko i otrzymałam równie piękną paczkę :))) Cieszę się zatem z Tobą! I pozdrowienia i uściski dla córeczki, jest słodka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super paczka! A Twoja córka, no cóż powtórzę jeszcze raz- jest prześliczna :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. I kto tu jest dzieckiem...ech ;) Super zawartość paczki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Otrzymałaś piękną paczkę, ja ze swojej również bardzo jestem zadowolona :)
    Lenka - sam miód! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała paczuszka :) Książki to jedne z najpiękniejszych i najlepszych prezentów, praktycznie dla każdego! Lenka miód malina ♥
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny Bobasek! Kochana!
    Co do paczki - ogrooomnie zazdroszczę. Wyobrażam sobie to podekscytowanie, które czułaś przy otwieraniu. Rewelacja. Naprawdę bardzo udana paczka.

    OdpowiedzUsuń
  16. O proszę jakie cuda do Ciebie trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie dwie ślicznotki! I to takie przesłodkie! :D Fajna wymiana, podoba mi się. ;) Zastanawiam się nad wyborem przy kolejnej wizycie w bibliotece książki Pani Camili L. ;)

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...