niedziela, 27 listopada 2016

"Złota księga bajek do słuchania" Klasyczne opowieści [recenzja]




Tytuł: Złota księga bajek do słuchania
Wydawnictwo: Egmont
Czytają: Maria Seweryn, Artur Barciś
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 194
Dodatki: płyta CD z audiobookiem


     Pierwszy raz trafiła mi się literatura dziecięca, o której nie wiem co napisać. Jak tylko dorwałam ją w swoje ręce, to się zatraciłam. W pięknych opowieściach, ilustracjach i wspomnieniach z dzieciństwa. Dziś będzie krótko, ale obrazkowo. Nie będę pisać, o czym są poszczególne bajki, bo wszyscy je doskonale znamy.

    Chciałabym zaznaczyć, że jakość wydania tej książeczki zasługuje na ocenę 10/10. Jest idealna! Piękne, niezwykle barwne ilustracje. Odpowiednia ilość świetnego tekstu. Papier, który już niejednokrotnie zachwalałam. Przeglądając tą książkę doszłam do wniosku, że Egmont jak na razie staje się moim ulubionym wydawnictwem, jeśli chodzi i literaturę dziecięcą.

     Do książki dołączona jest płyta z audiobookiem. Bajki czytane są przez Marię Seweryn oraz Artura Barcisia. Mogę spokojnie przyznać, że mogliby mi czytać również inne książki. Bardzo przyjemnie słuchało się opowieści w ich wykonaniu. Córeczce również przypadło do gustu słuchanie. Polecam!

     A teraz, co znajdziemy w Złotej księdze bajek? Same wspaniałe klasyki!

Alicja w Krainie Czarów. Na podstawie: Alice in Wonderland


      

Pinokio. Na podstawie: Pinocchio




Księga Dżungli. Na podstawie: The Jungle Book






Aladyn. Na podstawie: Aladdin




101 dalmatyńczyków. Na podstawie: 101 Dalmatians




Król Lew. Na podstawie: The Lion King




     Król Lew to zdecydowanie moja ukochana bajka z dzieciństwa. Tyle łez na niej wylałam, że niejedna wzruszająca książka nie dorównuje tej opowieści. A Wy jak, znaleźliście wśród bajek swoją ulubioną? Z czystym sumieniem polecam to wydanie każdemu. Gdybym miała kupić powiedzmy dwie, trzy z tych bajek, na pewno miałabym problem, które wybrać. Dzięki takiemu zestawieniowi mam wszystkie w jednym miejscu, we wspaniałym wydaniu i z audiobookiem w prezencie. Niebawem mikołajki, święta. Czas prezentów. Ta pozycja idealnie sprawdzi się pod niejedną choinką. Polecam z całego serca!





Za egzemplarz recenzencki serdecznie dziękuję wydawnictwu Egmont

4 komentarze:

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...