piątek, 27 maja 2016

Wyniki konkursu z książką "Nieukarani"

Kochani, bardzo Wam dziękuję za udział w konkursie oraz udostępnienie informacji o nim. Jesteście wielcy!
Zanim przejdę do ogłoszenia wyników pragnę Wam podziękować za to, że ze mną jesteście. Dziś ilość obserwatorów mojego fanpage przekroczyła 200 osób! Dziękuję. Do tego licznik wyświetleń wskazuje 10000 odsłon! Bardzo, bardzo Wam dziękuję.  Przy okazji jedna osoba podesłała mi zdjęcie licznika, za co nieświadomie zgarnęła nagrodę niespodziankę! :) Agnieszko, jeszcze raz Ci dziękuję! :)

Teraz przejdźmy do wyników konkursu, na co pewnie czekacie z niecierpliwością. Kolejny raz przeszliście samych siebie. Zgłoszeń było wiele, a każde bardzo ciekawe. O pomoc z wyborem zwycięzcy zgłosiłam się do autorki książki Kamili Denis. Miałyśmy ciężki wybór. Chciałybyśmy nagrodzić przynajmniej kilka osób. Niestety nie mamy takiej możliwości. Wybór był bardzo trudny, jednak po przeprowadzonej dyskusji i dłuższym zastanowieniu podjęłyśmy decyzję. 

Oto najlepsza naszym zdaniem wypowiedź:
Dobry kryminał musi mnie porwać bez reszty, wciągnąć jak bagno, zafascynować. Nie potrzebuję setek ofiar i hektolitrów krwi, przesadnie rozbudowanej historii i wielu bohaterów. Naprawdę dobry kryminał musi mnie trzymać w napięciu i niepewności do ostatniej strony.  Powinien zmusić mnie do współodczuwania z bohaterami, do pragnienia odszukania głównego "złoczyńcy: i wymierzenia mu sprawiedliwości, często brutalnej zemsty. Lubię też książki, w których autor zagłębia się w psychikę samego zbrodniarza, pozwalając zobaczyć również wszystko z innej perspektywy. Czasami zdarza się, że po przeczytaniu takiej pozycji zastanawiam się czy w danych okolicznościach nie odważyłabym się zareagować tak samo. Czytałam wiele kryminałów, ale nie mam swojego ulubionego. Będę przewidywalna, ale i tak napiszę, że najlepsze czytane przeze mnie dzieła stworzyła mistrzyni Agatha Christie. Pamiętam jak pierwszy raz wpadła mi w ręce jej książka. Byłam tak zafascynowana, że wracając pociągiem ze szkoły przejechałam o 6 stacji za daleko i musiałam się z tego mocno tłumaczyć rodzicom.
Zwycięzcą jest:

Kat Zmu


Kochana, serdecznie Ci gratuluję w imieniu swoim oraz Kamili! Życzę Ci wielu trzymających w napięciu lektur. Mamy nadzieję, że "Nieukarani" przypadną i Tobie do gustu, a kryminał Kamili zapadnie Ci w pamięć choć na jakiś czas :) I obyś nie przegapiała już swojego przystanku! Prześlij proszę dane do wysyłki na maila: krainaksiazkazwana@gmail.com

Pragnę podziękować Kamili Denis za pomoc w przeprowadzeniu konkursu oraz wskazaniu zwyciężczyni oraz Wydawnictwu Novae Res za przekazanie egzemplarza książki na nagrodę!

Wszystkim uczestnikom pięknie dziękuję za udział i w tajemnicy zdradzę, że już 2 czerwca na blogu oraz fanpage'u ruszą kolejne konkursy, w których nagrodą będzie książka, którą miałam już przyjemność Wam przedstawić :)
Bądźcie czujni!

7 komentarzy:

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...