środa, 9 marca 2016

Cudowności z okazji Dnia Kobiet



Drogie Blogerki i czytelniczki. Wczoraj miałam duże zawirowanie, dlatego też dzisiaj chciałabym Wam złożyć spóźnione życzenia z okazji naszego święta! Życzę Wam wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń, sukcesów zarówno zawodowych jak i tych prywatnych. Życzę Wam szczęścia i uśmiechu każdego dnia oraz możliwości czytania ukochanej lektury kiedy tylko chcecie ;)

W tym roku pierwszy raz na dzień kobiet dostałam... KSIĄŻKI! Tam ta dam! I to jeszcze jakie perełki :) Zaryzykuję dla Ciebie oczywiście już czytałam (recenzja tutaj >klik< ), jednak swojej jeszcze nie miałam, a teraz dołączyła do kolekcji, z czego bardzo się cieszę. Trzy pozostałe jakbym tylko mogła, czytałabym na raz. A Wy, którą jaką pierwszą byście przeczytali?

Do kwiatów od Taty były jeszcze czekoladki, ale zanim pomyślałam o zdjęciu, to już połowy nie było... MAGIA!

Tym postem chciałabym Was również Drodzy Czytelnicy zapytać jak Wam na razie podoba się blog? Co byście w nim poprawili? Na co położyli większy nacisk? Dopiero się uczę i z chęcią przyjmuję cenne wskazówki i słowa krytyki.

Pozdrawiam Was cieplutko w ten chłodny wieczór!

27 komentarzy:

  1. podoba mi się nagłówek bloga :) dostałaś fajne prezenty. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem nimi zachwycona! Już zaczynam czytać jedną z tych książek :)

      Usuń
  2. Ksiązki to trafiony prezent;) szcześciara;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a szczególnie te książki okazały się bardzo trafione! Dziękuję;)

      Usuń
  3. Świetne prezenty - czekam na Twoje opinie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo! Już jutro pierwsza z nich się pojawi, a recenzja "Zaryzykuję dla Ciebie" już jest! ;)

      Usuń
  4. Troszkę spóźnione,ale jednak szczere życzenia prosto z serca również dla Ciebie :) Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję! Nie ważne kiedy, ważne, że szczere :)
      Buziaki!

      Usuń
  5. Wow, takie prezenty to ja rozumiem. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne, prawda? :) Czytam pierwszą z nich i jest rewelacyjna!

      Usuń
  6. Takie prezenty na Dzień Kobiet to ja rozumie ;) U mnie tylko jedna książka, ale też była ;)

    Z Twoich nie czytałam jeszcze żadnej, ale "Pozytywka" czeka na swój czas ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz dostałam ich aż tyle w jednym prezencie! :) Chyba moi bliscy zaczynają rozumieć, że naprawdę kocham książki ;)
      "Pozytywka" wydaje się bardzo ciekawa! :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Ale super prezenty. O dziwo wszystkie pod moimi skrzydłami patronackimi :) Życzę niezapomnianej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cyrysiu po prostu obejmujesz patronatem wspaniałe książki, czego Ci serdecznie gratuluję, a skrycie marzę o tym, by kiedyś moje logo znalazło się na tylnej okładce ;)

      Usuń
  8. Wiesz co ? Zazdroszczę CI tych prezentów :) oraz nagłówek bloga jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję. Podzielę się z Wami choćby recenzjami :)
      Tak, nagłówek też mi się niezmiernie podoba ;)

      Usuń
  9. Nagłówek bloga jest piękny :) Świetne prezenty, właśnie czytam "Ósmy kolor tęczy". Dodaję do obserwowanych.
    Justyna z livingbooksx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję i dziękuję :) Ja wczoraj skończyłam i właściwie zabrakło mi słów by jakkolwiek ją skomentować. Dziś postaram się o recenzję! ;) Czekam tez na Twoją opinię! ;)

      Usuń
  10. Książka to idealny prezent na każdą okazję! <3
    Teraz życzę Ci tylko dużo czasu na czytanie i czekam na recenzje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak! A niedługo urodziny :D
      Dziękuję, mam nadzieję, że czas będę znajdować a recenzje będą się pojawiać jak najczęściej! :*

      Usuń
  11. Podobno ksiązka Świętek jest super, ale nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zaczęłam. Jak skończę, na pewno podzielę się opinią;)

      Usuń
  12. Chyba zaczęłabym od "Ósmego koloru tęczy" :) Czekam na Twoje recenzje, może któraś z tych książek tylko czeka na to, żebym ją dzięki Tobie odkryła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie serdecznie zapraszam Cie na recenzję tej książki, która już jest na blogu! :)

      Usuń
  13. Dziękuję za życzenia. :) Wspaniały prezent. Wygląd bloga również. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zaryzukuje dla ciebie jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czytałam, recenzja jest już na blogu;) również polecam!

      Usuń

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...