niedziela, 5 lutego 2017

"Zemsta i przebaczenie. Otchłań nienawiści" - Joanna Jax [ZAPOWIEDŹ]





Tytuł: Zemsta i przebaczenie. Otchłań nienawiści
Saga: Zemsta i przebaczenie. tom II
Autor: Joanna Jax
Wydawnictwo: Videograf
Data premiery: 21 lutego 2017
Liczba stron: 376


  
     Wspaniała i epicka opowieść, która każde porwie bez pamięci i nikogo nie pozostawi obojętnym. Pierwszy tom rewelacyjnego cyklu już za nami. Dziś przychodzę do Was moi drodzy ze wspaniałą wiadomością! Już 21 lutego odbędzie się premiera drugiego tomu. W tajemnicy Wam powiem, że jest jeszcze lepszy, niż poprzedni, który był rewelacyjny!


Opis:
" Drugi tom opowieści o losach bohaterów Narodzin gniewu. Apogeum II wojny światowej. Ludzie próbują odnaleźć się w świecie, w którym rządzi nazistowski terror, a życie ludzkie wydaje się kruche i niepewne. Czy w czasach zagłady uda się ocalić miłość i przyjaźń? Jak wiele można poświęcić i jak daleko trzeba przesunąć granice moralności, by walczyć z wrogiem? Akcje sabotażu, operacje wywiadowcze, brutalna działalność gestapo, zdrajcy i szmalcownicy, brawurowe ucieczki, a w tym wszystkim pojedynczy człowiek ze swoimi namiętnościami, wątpliwościami i słabościami, gdzie nic nie jest czarno-białe i oczywiste."


Mam zaszczyt ogłosić, iż zostałam ambasadorką tej wspaniałej powieści! Co to oznacza? Będzie przedpremierowa recenzja, piękne cytaty, ciekawe konkursy i wiele radości!


A na krótką zachętę moja rekomendacja:


7 komentarzy:

  1. Gratuluję pięknej rekomendacji i możliwości ambasadorowania tej jakże wspaniałej sagi. Teraz pozostaje nam czekać na trzeci tom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również liczę na to, że historia doczeka się ekranizacji :) Z niecierpliwością czekam na trzeci tom. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rekomendacji :) Przede mną dopiero pierwszy tom, który już czeka na regale, a tu co? A tu drugi! Jestem bardzo ciekawa pióra Autorki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem już po lekturze. Wspaniały drugi tom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie gratulacje :-D. Brawo!
    Książka zapowiada się bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...