piątek, 15 lipca 2016

"Gdzie jest Dory? Kocham ten film" - Suzanne Francis, Disney Storybook Art Team


Migracja to nic innego, jak powrót do domu




Tytuł: Gdzie jest Dory? Kocham ten film
Autor: Suzanne Francis
Tłumaczenie: Adrianna Zabrzewska
Ilustracje: Disney Storybook Art Team
Wydawnictwo: Egmont
Data wydania: 6 czerwca 2016
ISBN: 9788328112032
Liczba stron: 64


     Niedawno w kinach pojawiła się kontynuacja genialnego filmu animowanego Gdzie jest Nemo, który nagrodzony został Oskarem. Kolejna część opowiada o losach rybki Dory. Czy jest ktoś, komu Nemo się nie spodobał? Osobiście nie znam takiej osoby. Tak to już jest, że wraz ze świetną produkcją filmową, pojawiają się inne bardziej lub mniej ciekawe gadżety. Ku mojej uciesze powstała również seria książeczek. Pierwszą z nich pragnę Wam teraz przedstawić.

      Jako mała dziewczynka uwielbiałam bajki Disneya. Ich książeczki miały w sobie magię, którą ciężko było znaleźć w innych bajkach. Niezwykle kolorowe, z pięknymi ilustracjami i bardzo ciekawą treścią. Ich wykonanie jest naprawdę bardzo dobre. Seria książeczek, które otrzymałam jeszcze jako dziecko przetrwała do dziś w rewelacyjnym stanie. Gdy tylko zobaczyłam serię o niebieskiej rybce, wiedziałam, że muszę ją mieć. Książeczka wykonana jest w dużym formacie, twardej i śliskiej oprawie, a ilustracje i tekst przedstawione są na bardzo solidnym papierze. 




     Dory jest niebieską rybką z rodziny pokolców królewskich, mającą problemy z pamięcią krótkotrwałą. Jak pamiętamy, Dory wyruszyła w podróż w poszukiwaniu Nemo, która była dla niej niezwykłą przygodą. Rybka pomieszkuje niedaleko swojego przyjaciela Nemo oraz jego ojca. Wszystko jest idealne do momentu, kiedy Dory przypomina sobie, że ma rodzinę! Prędko postanawia odbyć poszukiwawczą podróż do zatoki kalifornijskiej. Rybka oczywiście nie będzie sama, gdyż towarzyszyć jej będzie Nemo, jego ojciec oraz fantastyczny żółw Luzak.

     Gdzie jest Dory to wspaniała książeczka napisana na podstawie produkcji filmowej przez Suzanne Francis. Jest to pozycja idealna dla każdego malucha, którego wyobraźnię porwą przepiękne i niezwykle barwne ilustracje oraz tych starszych dzieci, które uczą się samodzielnie czytać. Z całą pewnością dzieci, które obejrzą bajkę w kinie lub telewizji będą chciały spędzić z uroczymi rybkami więcej czasu, a książki do tego są wręcz idealne. Uczą i bawią, a to jest dla mnie najważniejsze. Książeczki Disneya charakteryzują się odpowiednią czcionką, ułatwiającą czytanie oraz pięknym wydaniem. Gdzie jest Dory to zwariowana historia, pełna zaskakujących zwrotów akcji i niesamowitych przygód, od której nie sposób się oderwać. 



     
      Gdzie jest Dory? Kocham ten film to jedna z trzech książeczek, wpisujących się w serię Opowieść filmowa. To wspaniała opowieść o grupie przyjaciół, którzy wyruszają w kolejną niezwykłą i fantastyczną podróż, pełną zwariowanych i niezwykłych zwrotów akcji. To książeczka, od której nie sposób się oderwać, a wykonanie jej, jest wręcz idealne. Gorąco polecam, maluchy będą bardzo zadowolone ;)




Za egzemplarz recenzencki serdecznie dziękuję wydawnictwu Egmont
Książka bierze udział w wyzwaniu: Dziecięce poczytaniaCzytam ile chcęGrunt to okładkaW drodze

5 komentarzy:

  1. Bardzo miło wspominam "Gdzie jest Nemo?", więc z przyjemnością poznam też Dory. :)

    P.S. Kochana, mam pytanie. Czy książka "AlaAntkowe BLW. Od niemowlaka do starszaka" byłaby zaliczona do wyzwania "Dziecięce poczytania"? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż musiałam sprawdzić co to za książka, bo o niej jeszcze nie słyszałam ;) Tak, będzie zaliczona ;)

      Usuń
  2. Hm, fajna grafika, pooglądałabym w sumie. : Nemo mi się podobało więc to... czemu nie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ta równiez powinna przypaść Ci do gustu ;)

      Usuń

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...