niedziela, 29 maja 2016

Co powiecie na książkowe wyzwanie?

Kochani, przychodzę do Was z pytaniem: co powiecie na książkowe wyzwanie, które wystartowałoby 1 czerwca, czyli na Dzień Dziecka?
Zawsze lubiłam książki, w których poruszany jest motyw dziecka. Czy to bajki, powieści obyczajowe, historyczne, thrillery, czy nawet kryminały. Czytam wszystkie recenzje blogerów, których stale obserwuję i widzę, że wielu z Was również sięga po takie książki. Stąd też moje pytanie, czy byliby zainteresowani?


Akcja wyglądałaby podobnie, jak sporo innych wyzwań. Czytacie książkę, odnajdujecie w niej motyw związany z dziećmi, więc zgłaszacie daną pozycję do wyzwania. Pod recenzją, zaznaczacie, że książka bierze udział w wyzwaniu, a pod postem na moim blogu zostawiacie linki do recenzji. Na początku każdego miesiąca będę robić krótkie podsumowanie przeczytanych książek oraz zestawiać ranking uczestników. Osoba, która przeczyta największą ilość stron do końca trwania wyzwania czytelniczego, otrzyma nagrodę. Zastanawiam się jeszcze, jaka ona będzie, jednak prawdopodobnie dam jakiś wybór :)



Dodatkowo wpadłam na pomysł, żeby w każdym kolejnym miesiącu dorzucać dodatkowe epizody, jak na przykład: książka z dziewczynką na okładce lub w tytule. Mam jeszcze kilka drobnych pomysłów, ale nie chcę zdradzić wszystkiego ;)


Czas trwania wyzwania czytelniczego 01-06.2016 - 31.12.2016.

To jak, są chętni? Ruszamy z zabawą?


Na zachętę uśmiech mojej perełki!



22 komentarze:

  1. Chodzi Ci tylko o motyw dziecka w powieściach dla dorosłych, czy w ogóle o dziecko jako bohatera różnych książek, w tym dla dzieci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz więcej osób czyta również książeczki dla dzieci. Rozpowszechniajmy czytelnictwo i bierzmy to też. Sądzę jednak, że zrobię jakieś punty, żeby książeczki dla dzieci jakoś przeliczać (mają zdecydowanie mniej tekstu niż książki dla dorosłych)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł! Może uda mi się coś trafić ;)

    PS. Urocza dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł na akcję. Z braku czasu nie mogę podjąć się wyzwania, a szkoda :( piękna kruszynka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Jeśli tylko znajdziesz czas i w ręce trafi Ci odpowiednia książka to zapraszam! ;)

      Usuń
  4. Biorę udział. A co mi tam! Dzieciaki są cudnym motywem przewodnim!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie przepiękne dziecko! Ja niestety nie będę miała czasu, więc odmawiam. Może kiedyś. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Jasne, rozumiem. Jakbyś jednak znalazła czas, to zapraszam w każdym momencie ;)

      Usuń
  6. Uwielbiam wyzwania książkowe! :)
    Wczoraj udało mi się zakończyć wyzwanie "52 książki w 2016" i tak się właśnie zastanawiałam co dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie. Wyzwania to świetna zabawa! I nie musisz mieć bloga. Wystarczy chociażby konto na lubimy czytać ;)

      Usuń
  7. Mała jest cudowna! Nad wyzwaniem pomyślę, bo może być całkiem ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia z wyzwaniem, może i ja się skuszę :) A uśmiech cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  9. O wyzwaniu jeszcze pomyślę ;) Nie wiem czy takie książki mi się trafią ;) A malutka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam Cię do LBA ;) mam nadzieję, że podejmiesz wyzwanie w wolnej chwili :D pozdrawiam
    http://reading-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem ;) Jak tylko będę mieć chwilkę, to z chęcią ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam wyzwania! Zgłaszam się :) Czy dobrze rozumiem że wystarczy że dziecko się pojawi w powieści?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie tak. Byle by tylko, nie było to coś w stylu "minęliśmy chłopca" i ot cały motyw! ;)

      Usuń

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...