poniedziałek, 14 marca 2016

Upolowałam książkę! czyli kolejny sukces, Łowczyni do recenzji!

     Czym jest szczęście i bogactwo?
Dla niektórych to drogie auta, świetne markowe ciuchy, cała torba kosmetyków, których większości nie jest się w stanie zużyć. Dla mnie szczęście, to zdobywanie kolejnych małych osiągnięć, które razem tworzą coś pięknego. Każda kolejna książka, jest dla mnie bogactwem, gdyż książka to nie tylko suchy tekst na białych kartkach. Książka to kolejne życie, kolejna piękna podróż, o której wielu może pomarzyć.
  Dziś rozpocznę podróż do średniowiecznej Anglii, w której się już dawno zakochałam, a dzięki książkom między innymi Philippy Gregory, przenosiłam się do niej bardzo często!
Książka, o której teraz piszę to "Łowczyni" - Virginii Boecker, która ukazała się nakładem Wydawnictwa Jaguar, a swoją premierę miała 2 marca 2016 roku. Powieść jest za razem pierwszym tomem cyklu "Łowczyni". Nie będę na razie zdradzać szczegółów, bądźcie cierpliwi!
Jesteście ciekawi? Już niebawem recenzja!



Za zaufanie i egzemplarz do recenzji serdecznie dziękuję Wydawnictwu Jaguar



32 komentarze:

  1. Jestem ogromnie ciekawa, zwłaszcza, że też będę miała przyjemność ją przeczytać i zrecenzować. Mam prośbę. Nie zostawiaj pod swoimi komentarzami na blogu (linków) bo traktowane są one wówczas jako spamy i mam problem z ich opublikowaniem. Ponad to - odwiedzam każdego, kto zostawi u mnie komentarz. ;)
    Zostaje tylko życzyć nam cudownej lektury. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za informację,nie wiedziałam, że są traktowane jako spam;) u mnie dodawane są automatycznie stąd też moja niewiedza ;)
    Tak, życzę cudownej lektury! Będę czekać na opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak szybko udało Ci się zdobyć ksiażkę do recenzji? Bo widzę, ze bloga masz niedługo. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawnictwo robiło rozdanie dla blogerów. Chętnych było sporo, ale wybrali 10 osób. Trzeba było odpowiedzieć na ich pytanie, plus podesłać adres do swojego bloga ;)
      Udało się i jestem przeszczęśliwa! Dziękuję;)

      Usuń
  4. Juz nie moge sie doczekac recenzji ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Bardzo ciekawi mnie ta książka.

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niebawem pojawi się recenzja! Dziękuję serdecznie i już pędzę do Ciebie ;)

      Usuń
  7. Gratuluję egzemplarza i czekam na Twoją opinię :)
    Pozdrawiam Justyna z książko miłości moja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję! Postaram się jak najszybciej to ogarnąć :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Nie umiem się doczekać recenzji! Serdecznie gratuluję egzemplarza :)
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję :) Postaram się jak najszybciej :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Wielkie, wielkie gratulacje. Będę czekać zatem na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Wiolu. Blogerki takie jak Ty dają mi motywację! Kochane jesteście niesamowite! :)

      Usuń
  10. Gratuluję :) Trzymam kciuki, by był to początek złotej drogi recenzenta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję! Cudowne słowa, oby się spełniły :)

      Usuń
  11. Już zacieram rączki na recenzję tej książki!
    w wolnej chwili zapraszam do mnie: http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, bo już niebawem recenzja się ukaże ;)
      Z przyjemnością odwiedzę;)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jutro uda mi się ją napisać :) jednak ze względu na moją maleńką perłę nie mogę tego obiecać ;)

      Usuń
  13. Gratulacje :). Każdy egzemplarz podarowany od Wydawnictwa bardzo cieszy ;).
    Z niecierpliwością czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy egzemplarz więc zapamiętam na długo! ;)
      Niebawem, już niebawem! :)

      Usuń
  14. Gratuluję i oczywiście z niecierpliwością oczekuję recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Właśnie zaczynam pracować nad tekstem :)

      Usuń
  15. Lubię tą autorką - będę polowała nad książką w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ta pozycja na pewno Ci się spodoba :)

      Usuń
  16. No i gratulację :) ja bardzo ostrożnie podchodzę to egzemplarzy recenzenckich, wybieram tylko to co naprawdę mnie interesuje, by mieć czas na spokojne czytanie tego czego chcę :) Przyznam, że to bardzo miłe jak ktoś cię zauważy i doceni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy więc postanowiłam spróbować i niezmiernie się z tego powodu cieszę, ponieważ książka mi się spodobała! :)
      Dziękuję :) Mam nadzieję, że w przyszłosci uda mi się nawiązać z kimś stałą współpracę ;)

      Usuń

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...