wtorek, 30 października 2018

DZIECIĘCE POCZYTANIA BONUSOWE - zgłoszenia na październik!




     Kochani, przepraszam za to miesięczne milczenie! Nie mam czasu kompletnie na nic, ale mam nadzieję, że listopad będzie już dla mnie spokojniejszy i wszystko wróci do normy, choć nie wiem, czy wyzwanie będzie kontynuowane w przyszłym roku.

     Podsumowanie września pojawi się razem z podsumowaniem październikowym. Żeby nikt nie czuł się pokrzywdzony, dam kilka bonusów, które mam nadzieję, że Wam się spodobają.

   
     Bonusy na październik!
1. Proszę, aby każdy z Was wybrał twórczość polską lub zagraniczną. Za każdą zgłoszoną książkę otrzymacie +50 punktów (wybierając twórczość polskiego autorstwa otrzymujecie za polskie, a wybierając zagraniczne, za takie).
2. Kolejna część serii - jeśli przeczytaliście jedną z kolejnych części serii (poza tomem pierwszym) otrzymacie + 50 punktów.
3. Jesień, jesień, a więc za oznaki jesieni na okładkach kolejne + 50 punktów.
4. Za moją ciszę - każda książka typowo dziecięca + 50 punktów. Każda książka dla dorosłego czytelnika (ewentualnie zaawansowana młodzież) + 10 punktów!


Zgłoszenia zostawiajcie w komentarzach pod tym postem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...