piątek, 16 września 2016

Wyniki konkursu z "Zapamiętaj mnie"

Kochani!


     Dziś krótko zwięźle i na temat. Seweryn Hapka, autor książki "Zapamiętaj mnie", którą można było wygrać w konkursie miał trudny wybór z wyborem tej jedynej osoby, której wypowiedź najbardziej przypadła mu do gustu. Po raz kolejny udowodniliście, że jesteście niesamowici! 

     Dziękuję Wszystkim, którzy podzielili się z nami swoimi pięknymi marzeniami, które choć czasami wydawałoby się są łatwe do spełnienia - w rzeczywistości okazuje się zupełnie inaczej. 

     Wybór trudny, lecz decyzję trzeba było podjąć. Z wielką przyjemnością informuję, że nagroda w postaci książki "Zapamiętaj mnie" poleci do:

Nikki13

     Serdecznie gratuluję zwyciężczyni! Przypominam, że na dane adresowe czekam 3 dni, jeśli do tego momentu nie otrzymam wiadomości, zostanie wyłoniony nowy zwycięzca. Kontakt ze mną możliwy jest poprzez e-mail: krainaksiazkazwana@gmail.com bądź wiadomość prywatną na stronie: Kraina Książką Zwana

    Wszystkim jeszcze raz dziękuję za udział i zapraszam do dwóch konkursów, w których do wygrania są książki "Prawo Mojżesza"!
  1. Rozdanie odbywa się na stronie Kraina Książką Zwana pod tym linkiem: Konkurs nr 1
  2. Konkurs kreatywny (ale bardzo prosty!) odbywa się na blogu pod linkiem: Konkurs nr 2


Pozdrawiam cieplutko,
Daria


8 komentarzy:

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...