piątek, 23 września 2016

Nowe logo Krainy Książką Zwanej!

Hej!

 
     Kochani, teraz króciutko! Chciałabym się z Wami podzielić moim nowym małym szczęściem. Dzięki uprzejmości Michaliny z bloga Papierowy Bluszcz posiadam już swoje własne, piękne logo. Bardzo długo zastanawiam się na tym, co chcę w nim mieć, żeby do mnie idealnie pasowało. Oczywiście coś z książkami, bo w końcu blog recenzencki, ale co jeszcze? Co mogłoby w nim być, żeby przez swój symbol oddawało po części mnie? No jasne! A co mam na plecach? Jakim symbolem od długiego czasu w życiu się kieruję? Co mi pomogło w pewnym momencie życia? Feniks! I oto jest, połączenie tego wszystkiego dało taki efekt:




Jak Wam się podoba? :)

10 komentarzy:

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...