piątek, 13 lipca 2018

"Chłopak taki jak ty" - Ginger Scott




Tytuł: Chłopak taki jak ty
Tytuł oryginału: A Boy Like You
Cykl: Jak my
Seria: Young
Autor: Ginger Scott
Tłumaczenie: Monika Wisniewska
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 25 maja 2018
Liczba stron: 352


     Są czasami takie książki, które nie ważne o czym są, okładka inspiruje czytelnika na tyle, że tak czy inaczej po nią sięgnie i przeczyta. Tak było ze mną i Chłopakiem. Kiedy tylko ją ujrzałam, wiedziałam, że między nami zrodzi się coś, co zapamiętam na długo. Pytanie tylko, czy miało być to coś pozytywnego, czy wręcz przeciwnie...


     Uratował jej życie, a potem z niego zniknął. Czy tajemniczy Wes to tak naprawdę Christopher, bohater z dzieciństwa, który ocalił Josselyn?
Dzień, w którym powinna zginąć, był tym samym dniem, w którym rozpadła się jej rodzina, a Josselyn Winters przestała być miłą dziewczynką z sąsiedztwa, organizującą wyścigi dla wszystkich dzieci. Tego samego dnia zniknął też Christopher, chłopiec, który uratował jej życie.
Osiem lat po dniu, który pogrzebał jej dzieciństwo, Joss spotyka nowego ucznia swojej szkoły. Chociaż Wes na pierwszy rzut oka wydaje się kimś obcym, to dziewczyna nie może oprzeć się wrażeniu, że zna go doskonale. Przyciąga ich do siebie jakaś siła, jakby dzielili tragiczne wspomnienie. Dlaczego więc chłopak przedstawia się innym imieniem, skoro na Joss spoglądają oczy Christophera? Czy bohater z jej dzieciństwa wrócił, aby uratować ją po raz drugi?
Joss tylko przy nim czuje się jak tamta mała dziewczynka, której obraz ukryła w najdalszych zakamarkach wspomnień. Wes jednak nie wie, że Josselyn, którą wtedy ocalił przed śmiercią, tak naprawdę zginęła tego samego dnia. Nowej Josselyn już nie da się uratować. Nowej Josselyn należy się bać.[opis wydawcy]

     Kiedy w końcu odebrałam swoją książkę, chciałam od razu zacząć ją czytać i praktycznie tak też się stało. Ja jej nie przeczytałam, pochłonęłam, oddziałowując nią na wszystkie swoje zmysły. Jest to New Adult w najlepszym możliwym wydaniu. To bohaterowie, których chce się znać, przytulić, kiedy jest to potrzebne i zdrowo opieprzyć, gdy nadarzy się okazja. Wes i Joss to para, którą bardzo chciałabym mieć w swoim otoczeniu, bo z całą pewnością nie mogłabym się nudzić. To ludzie, z którymi chce się spędzać czas, poznawać ich tajemnice, wspierać, gdy upadną i śmiać się razem z nimi w każdej możliwej sytuacji.

     Przeczytałam już sporo książek z gatunku New Adult i tego, co sprezentowała nam autorka jest dla mnie czymś nowym, świeżym, czymś, czego jeszcze nie znalazłam na rynku wydawniczym i jestem szalenie wdzięczna za to, że jej powieść wpadła w moje ręce. W tej powieści znajdziecie wszystko to, czego oczekujecie od dobrego New Adult, a nawet i więcej! Nie jestem w stanie opisać tego, co zrobiła ze mną autorka. Napiszę tylko, że tę książkę przeczytałam ponad dwa tygodnie temu i nadal mam w głowie wielki mętlik, a serce mocno bije na samo wspomnienie tego, co tam się wydarzyło! Niech stracę, napiszę jeszcze więcej: błagam już o tom drugi!!! Tak nie powinno się kończyć książek, nie w takim momencie!

     Tak naprawdę nie wiem kogo polubiłam bardziej, Joss, Wesa, a może jego braci? Tutaj każdy bohater odgrywał odpowiednią rolę i był niesamowicie dopracowany, nawet postacie poboczne, których teoretycznie mogłoby nie być są bardzo ciekawe i intrygujące. Naprawdę nie mogę się doczekać na tom drugi, by poznać dalsze losy głównych bohaterów, ale przy okazji mam nadzieję, że autorka przybliży nam jeszcze bardziej pozostałych bohaterów.

     Chłopak taki jak ty to niesamowita opowieść o młodych ludziach, którzy pokazują nam swoje emocje, problemy, tajemnice, które skrywają w sobie i wspomnienia, sprawiające im ból, ale i dające nadzieję i wiarę. Ta książka to perełka wśród powieści gatunku New Adult, która spodoba się każdemu miłośnikowi gatunku oraz sprawi, że Ci, którzy nie mieli jeszcze okazji poznać takich książek, zakochają się w nich. Emocjonalna, nieprzewidywalna, nieszablonowa i zaskakująca. Polecam gorąco!




KLIKNIJ I ZOBACZ ILE PIÓR PRZYZNAJĘ TEJ KSIĄŻCE







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...