środa, 6 lipca 2016

Darmowe i legalne ebooki?




     Dziś krótko o świetnej akcji!

Wydawnictwo Wymownia postanowiło zorganizować świetną akcję, na której można tylko korzystać. O co chodzi?Wydawnictwo przesyła nam książki w formie ebook, a my czytamy i recenzujemy. I już! Bądźmy szczerzy. Książki w wersji papierowej kosztują, a ebooki wcale tańsze nie są. Do akcji zapraszane są docelowo blogerki, ale Panowie blogerzy również znajdą coś dla siebie. 

Pomyślicie - to jakaś ściema? Otóż nie! Książki będą wybierane z wielu, tak aby do nas trafiały same perełki. Mamy różne gusta i zainteresowania, dlatego Wydawnictwo stara się przebierać w różnych gatunkach, żeby każdy mógł wybrać coś, co go zadowoli. Ja jestem bardzo ciekawa i chętnie dołączam do akcji. A Wy? Dołączycie się?

Więcej informacji dostępnych tutaj --> Darmowe Ebooki od Wydawnictwa Wymownia

15 komentarzy:

  1. O, nie słyszałam o tej akcji:) może wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja prawie w ogóle nie czytam ebooków więc to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super akcja, będę miała na uwadze!
    Gdyby nie Ty to bym się nigdy nie dowiedziała.
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jestem sceptyczna, poczekam na pierwsze recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnie możecie brać udział w akcji, gdyż książki podsyłane przez Wymownię są naprawdę ciekawe. PS. Wczoraj np. otrzymałam "Niebezpieczne związki"

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja nie lubię czytać książki w formie ebooka. Wiesz mało narzekam, ale jak ma czytać ebook, to nagadam się za wszytkie czasy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwątpienie, zaintrygowanie, radość, ekscytacja, smutek, złość, rezygnacja...
    Ehhh, dlaczego tylko dla blogerek? :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa akcja :D Niestety mam za dużo egzemplarzy recenzenckich i własnych.


    Zapraszam do siebie :) W lipcu blog obchodzi urodziny i z tej okazji będzie sporo konkursów. Pierwszy z nich już na blogu.
    http://www.recenzjezpazurem.pl
    Diane Rose

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niestety wolę tradycyjne książki od ebooków, nie mam też czytnika. miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już dawno biorę udział w tek akcji. Dzięki niej "Bajki uzdrawiajki" z e-booka zamieniły sie w audiobooka. A może będzie i książka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam już o tej akcji i wiem, że niektórzy blogerzy z niej korzystają od jakiegoś czasu. Może i ja się kiedyś przyłączę. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię czytać w wersji ebooka. Szkoda, że wydawnictwo Ostatnio nic nie przysyła. Ani nie przysyła niczego ciekawego, co wyszło może nie teraz, ale sprzed kilku lat.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, że o ściągane filmy nikt nie robi takiego problemu jak o książki.. :)
    Ja raczej do akcji nie dołączam. :)

    Pozdrawiam Iza
    Niech książki będą z Tobą !

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę świetna akcja! Ja jednak wolę książki papierowe :)

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...