niedziela, 3 kwietnia 2016

Chodź pomaluj mój świat - kolorowanki antystresowe



Antystresowy trening - Buchman



Kolorowy trening antystresowy - wzory i ornamenty to moja pierwsza tego typu kolorowanka. Ostatnimi czasy kolorowanki dla dorosłych stały się bardzo modne i coraz większa liczba wydawnictw podejmuje się wydania swoich oryginalnych egzemplarzy. Jednym z największych plusów tego wydania jest możliwość wycięcia wybranego obrazu i oprawienie go. 

Co nam dają tego typu książki?
Kto z nas nie pragnie choć na moment wrócić do szczęśliwych lat dzieciństwa. Porwać dziecku, siostrze czy bratankowi kredki, zaszyć się w przyjemnym miejscu słuchając ulubionej muzyki i oddać się fantazji tworzenia? Osobiście po całym dniu zmagań, po codziennych obowiązkach, kiedy moja mała pociecha uda się w objęcia Morfeusza, lubię w ten sposób zrzucić z ramiom stres codzienności.


Wzór na zdjęciu powyżej jest moim ulubionym wzorem, jednak ciekawych wzorów jest znacznie więcej!


Co w wydaniu, które posiadam jeszcze mi się podoba? Różnorodność wzorów i ornamentów. Każdy może znaleźć coś dla siebie. Są strony, na których znajdziemy coś niezwykle skomplikowanego z bardzo drobnymi szczegółami. Są również wzory wymagające mniejszej wyobraźni, zaangażowania i poświęconego czasu. 





Jako mała dziewczynka uwielbiałam wypełniać miejsca pomiędzy tymi wszystkimi czarnymi liniami. Pamiętam, że miałam wielką torbę kredek w najróżniejszych odcieniach. Teraz trochę mi ich brakuje, jednak na razie jestem w stanie zadowolić się nawet kredkami wszystkim dobrze znanym - bambino! A Wy? Lubicie kolorować? Jakich używacie kredek? Może zaproponujecie mi coś ciekawego? To wydanie może nie jest szczytem marzeń jednak z własnego doświadczenia już wiem, że potrafi odstresować, rozładować siedzące w nas napięcie. Serdecznie polecam każdemu szukającemu dobrego sposobu na walkę ze stresem. Weźcie kredki i do dzieła!





19 komentarzy:

  1. Ja ostatnio bardzo polubiłam kolorowanki, więc z wielką chęcią przygarnęłabym i tę do swojej kolekcji :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Ja mam oprócz tej jeszcze dwie i niedługo również nimi się z Wami podzielę ;)

      Usuń
  2. Podobaja mi sie te kolorowanki ;D fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są naprawdę super. Miło można spędzić wspólny czas:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Moja mam nadzieję też się kiedyś zarazi chęcią do kolorowania ;)

      Usuń
  4. Już od dawna zamierzam je kupić, jednak nie ma nigdy okazji. Ta jest świetna, jednak najbardziej zaintrygowała mnie podpatrzona na innym blogu o miejscach świata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto! Tych kolorowanek zrobiło się tak dużo, że jest w czym wybierać! Ją tą mam już dość długo, jednak wcześniej nie miałam możliwości z nią usiąść. Wiem o której mówisz, z czasem również z chęcią po nią sięgnę! ;)

      Usuń
  5. Cudne wzory! Te kolorowanki są świetne i gdyby nie chroniczny brak czasu, to już bym kolorowała. Polecę przyjaciółce, ona lubi i na pewno jej się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Ci co śledzą mojego bloga wiedzą już, że u mnie również krucho z czasem! Ale gdzieś między zmienianiem pieluch a karmieniem Małej coś się pomaluje! ;)
      Daj znać czy przyjaciółka była zadowolona ;)

      Usuń
  6. Wow, jest co kolorować. Trzeba mieć na to dużo czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że w przerwach przy zajmowaniu się małą po troszkę sobie kolorowałam i nim się obejrzałam miałam obrazek gotowy ;)
      Mam też jedną w wersji mini, zaprezentuję w osobnym poście, może na taką się skusisz ;)

      Usuń
  7. Rewelacyjne są te kolorowanki! Muszę kupić do domu, ponieważ mój brat maluje wszytko obrus, papiery itp. Istny malarz:) Na święta, dostał coś podobnego ale był zadowolony!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie koniecznie mu sprezentuj! Ja swojej siostrze na Mikołajki sprezentowałam tego typu kolorowankę Harrego Pottera:) Była mega zadowolona! ;)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorowanki to fantastyczny sposób na zapomnienie się na chwilę.
    Niestety na mnie nie zawsze działają antystresowo, bo często brakuje mi idealnych kolorów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ideałów nie ma! Na mnie jednak nie działają antystresowo jak nagle muszę oderwać się od kolorowania, a po powrocie stwierdzam, ze nadal wiele bialych miejsc zostało ;)

      Usuń
  10. bardzo ladnie pokolorowalas i tak WIDZE! yay!! tez chcialam kupic kolorowanke japonska z tej serii!

    OdpowiedzUsuń

Drodzy Czytelnicy!
Jest mi niezmiernie miło, że trafiliście na mojego bloga. Będzie mi jeszcze milej jeśli pozostawicie po sobie ślad w postaci komentarza. Dzięki temu wiem, co Wam się podoba i jaka jest Wasza opinia na dany temat. Pozostaw po sobie ślad, a na pewno Cię odwiedzę!
Pozdrawiam,
Daria

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...